Minule jsme si řekli jak vypočítáme správný průřez napájecího kabelu a dnes si představíme další komponenty, které ještě budeme potřebovat.Začneme výčtem potřebného instalačního materiálu:
-1- bateriové svorky +/- nejlépe s několika úchyty na kabely včetně plastových krytů, pokud baterie vašeho vozu nemá již od výrobce kryté kontakty.
-2- pojistné pouzdro, které v našem případě je opatřeno i voltmetrem
-3- pojistka ANL 80 – I=P/U P – max.výkon zesilovače/napětí 12V
-4- plusový kabel o průřezu 35mm2 a délce 4m
-5- plusový kabel o průřezu 20mm2 a délce 1m , který budeme potřebovat k propojení mezi distribučním blokem a zesilovači
-6- distribuční pojistkový blok, do kterého dodatečně můžeme připojit třeba capacitor
-7- 2x skleněná pojistka AGU 40A – I=P/U P – max.výkon zesilovače/napětí 12V
-8- minusový kabel zvolíme většího průřezu, a to 50mm2 a délce 1m.Tím nahradíme i stávající kabel z výroby (15mm2 starý + 35mm2 nový = 50mm2)
-9- minusový kabel o průřezu 20mm2 a délce 1m použijeme k zesilovačům
-10- masivní vidlička pro minusový kabel k uchycení do karoserie M8/50mm2
-11- 2x oko pro minusové kabely od zesilovačů M8/20mm2
-12- 2x oko pro plusové kabely k zesilovačům M4/20mm2
-13- 2x oko pro minusové kabely k zesilovačům M4/20mm2
-14- 10x vázací plastové pásky pro uchycení kabelů
Tím máme připraven instalační materiál a jak ho použít, to si ukážeme příště.