Ostré hrany, trojrozměrné plochy, dynamicky-elegantní tvary – nový designový jazyk značky ŠKODA je emocionálnější než kdykoli předtím. Tuto ambici potvrzují i křišťálové trofeje pro vítěze letošní Tour de France, navržené designéry značky ŠKODA. Trofeje j
Tour de France
Závod kolem Francie vyvrcholí 26. července průjezdem pelotonu cílem na slavném pařížském bulváru Champs Élysées. Ocenění vítězové pak před statisíci fanoušky cyklistiky opět hrdě pozdvihnou své trofeje k pařížskému nebi. Budou to neobyčejné trofeje: ‚Designed by ŠKODA Design’ a ‚Made in Czech Republic’, vyrobené renomovanou sklářskou firmou PRECIOSA z Kamenického Šenova.
ŠKODA AUTO
Již podvanácté je ŠKODA AUTO letos oficiálním partnerem a dodavatelem oficiálního vozu Tour de France. „Jsme hrdí na toto dlouholeté spojení s nejslavnějším cyklistickým závodem na světě,“ říká šéfdesigner značky ŠKODA Jozef Kabaň. „Cyklistika na nejvyšší úrovni vyžaduje vášeň, dovednost, vytrvalost a preciznost až do posledního detailu. To je něco, čím se můžeme inspirovat nejen pří práci, ale i v životě.“
ŠKODA Design
Stejně jako v minulých letech vytvořil i letos ŠKODA Design trofeje pro vítěze Žlutého, Zeleného, Bílého a Puntíkovaného trikotu. Vedle emocionálních tvarů a jemnosti zaujmou 60 centimetrů vysoké a čtyři kilogramy vážicí trofeje i novou, velice efektní povrchovou úpravou. Povrch zdobí takzvaný ‚hvězdný prach’ (StarDust®): tisíce drobných krystalů, které pokrývají dynamicky-elegantní skleněné těleso a zvýrazňují jeho brilantní vzhled. U příležitosti prvního sponzoringu Zeleného trikotu (pro nejlepšího sprintéra) společností ŠKODA AUTO je i trofej pro nositele Zeleného trikotu poprvé vyrobena ze zeleného skla.
ŠKODA Superb
Předání trofejí letošním vítězům Tour bude vyvrcholením letošního rozsáhlého angažmá společnosti ŠKODA AUTO v rámci Tour de France. V průběhu závodu zazáří především nová ŠKODA Superb, která poprvé pojede v čele pelotonu jako oficiální ředitelský vůz. O důstojné zastoupení značky při cyklistickém závodu kolem Francie se navíc postará početná flotila vozů značky ŠKODA. Pro potřeby závodu poskytne ŠKODA zhruba 250 doprovodných vozů – zejména typu ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb. Automobilka kromě toho nabídne i širokou paletu aktivit v elektronických médiích.
Cyklistika je jedním z pilířů strategie sponzoringu společnosti ŠKODA AUTO. Vedle Tour de France a závodu okolo Španělska (‚Vuelta’) automobilka podporuje i další mezinárodní cyklistické závody i celou řadu národních i mezinárodních akcí v oblasti masové cyklistiky. Angažmá v oblasti cyklistiky je připomínkou mimořádného vztahu značky k jízdním kolům. Právě výrobou kol, kterou zahájili zakladatelé automobilky Václav Laurin a Václav Klement, začala před 120 lety úspěšná historie podniku.
http://youtu.be/ESef3rvgQbI