Uvedení nového modelu ŠKODA Superb na čínský trh: Milník pro značku ŠKODA v Číně. Třetí generace modelu Superb ukazuje design a emoce značky ŠKODA. Úspěšný model: Od roku 2009 bylo v Číně prodáno přibližně 218 000 vozů ŠKODA Superb.Růstový cíl: 500 000 vo
ŠKODA Superb na čínský trh
Nová éra značky ŠKODA v Číně: čtyři měsíce po prodejní premiéře v Evropě přijíždí nyní nová ŠKODA Superb na čínský trh. Zcela nově vyvinutá vlajková loď značky ŠKODA je prozatímním vrcholem její dosud největší modelové ofenzívy. V následujících letech chce ŠKODA v Číně dále růst a zvýšit prodej v Říši středu na více než půl milionu vozů dodaných ročně zákazníkům.
Expresivní design, fascinující technické kvality a nejlepší nabídka prostoru ve své třídě: nová ŠKODA Superb nastavuje nová měřítka ve svém segmentu. Na základě inovativní techniky MQB koncernu Volkswagen dosahuje špičkový model značky ŠKODA ve své již třetí generaci nové úrovně bezpečnosti, komfortu, konektivity a šetrnosti k životnímu prostředí a posouvá se k horní hranici automobilové střední třídy.
„Uvedení nového vozu ŠKODA Superb na náš největší jednotlivý trh v Číně je důležitým milníkem pro značku a zdůrazňuje naše růstové ambice v Číně,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast prodeje a marketingu Werner Eichhorn. „Nová ŠKODA Superb ukazuje, že design a emocionalita našich automobilů nabývají nového významu. Tímto ofenzivním zaměřením chceme v Číně získat nové zákazníky a v příštích letech dále posílit naši pozici na trhu,“ dodal Eichhorn.
Nová ŠKODA Superb působivě spojuje osvědčené hodnoty značky, jako jsou funkčnost a prostor, s emocionální estetikou a inovativní technikou MQB. Nová verze vlajkové lodě si tak s sebou nese všechny vlastnosti potřebné pro pokračování v úspěších předchozí generace a pro jejich další rozvíjení. Od uvedení na trh v roce 2009 bylo čínským zákazníkům dodáno přibližně 218 000 vozů Superb.
Nový špičkový model ŠKODA pro Čínu sjíždí z linky v závodě Shanghai Volkswagen (SVW) v Nan-ťingu. Dalšími závody SVW, ve kterých se vyrábějí modely ŠKODA pro čínský trh, jsou An-tching (Šanghaj), I-čeng a Ning-po. SVW od vstupu společnosti ŠKODA AUTO na čínský trh v roce 2007 se značkou úzce spolupracuje při jejích aktivitách. Od té doby dodala ŠKODA v Číně více než 1,5 milionu vozů a postupně rozšířila svou modelovou paletu na čínském trhu. V roce 2014 na čínském trhu bylo dodáno 281 400 vozů. To odpovídá téměř čtvrtině celkového odbytu značky ŠKODA za minulý rok. V prvních devíti měsících roku 2015 dodala ŠKODA v Číně zákazníkům 199 700 vozů (meziročně plus 0,7 procenta).
V Evropě je nová ŠKODA Superb na trhu od letošního června. A to s velkým úspěchem. Jen v září vzrostly prodeje vozu ŠKODA Superb v provedení liftback v západní Evropě o 122,1 procenta v porovnání se zářím 2014.