Co má pavoučí muž společného se Škodou Octavia? Jistě už tušíte o kom bude řeč, oranžovo černá Octavia a její airbrush ve stylu Spidermana. Tento nápad se zrodil na Moravě v hlavě veterána tuningových soutěží, vítěze loňského finále Tuning Cupu a letošníhNejprve se podíváme na stylingové úpravy, které se na Petrově Octavii nacházejí. Přední kapota je potažená karbonovou tkaninou, chladičová stěna zavařená s airbrushem, přední RS nárazník zavařen a upraveny mřížky ( leštěný nerez).  Maska upravená od firmy Milotec, a tím máme za  sebou přední část. Zadní nárazník byl také zavařen a doplněn spodní částí MS-desing, do které byla vestavěná kamera. Zadní část ještě doplňují zavařené zadní páté dveře a zabudované diodová světla Hella. Dále je na pátých dveřích RS spoiler a střešní stříška Milotec. Zadní světla opět vlastní výroby, kde byly opět použity diodové moduly Hella. Bokům vévodí vytažené lemy blatníků  vpředu o 1,5 cm a vzadu o 2,5 cm. Vše podtrhují prahy MS-dising, kliky se zabudovanými blikači a mattigová zrcátka M3 v elektrice. Vše je nastříkáno v kombinaci ORANŽOVÉ-MIPA VIP GEMINI A ČERNÉ-MIPA VIP PHONIX-AIRBRUSH NA ZAD.PR.BLATNÍKU-PŘ.KAPOTA-VIP ZRNO ,CELÁ KAROSÉRIE ZALAKOVANÁ TEFLONOVÝM CLEÁR LAKEM OD FA,RM. Na diskách OZ ANNIVERSARY 8-18 jsou obuty pneu-FIRESTONE 225-40.

Nyní se podrobněji podíváme na stylingové úpravy motorového prostoru včetně motoru. Vyleštěný alternátor, kit přímého sání a leštěný svod do podběhu.  Dále byly vyleštěny některé duralové díly ( rozpěra podběhů, víčka náplní). Měrka oleje s Helvétským křížem,  plynové vzpěry kapoty od Milotecu. Veškeré plastové kryty byly nalakovány VIP barvou a airbrush včetně krytu na baterku, který byl použit z Audi-TT. Byla dána nádobka chlad.kapaliny z Audi a šroubky byly vyměněny za nerezové.

Dále na řadu přícházejí úpravy interiéru.Všechna sedadla z kůže ze Škody Scaut a kožený volant z Golfu R32. Nebylo zapomenuto ani na interier, který byl přešit do pravé kůže s oranžovým prošitím včetně stropu a koberců. Zrcátko,řadička a pedály ve stylu Helvétského kříže.  I několik dalších věcí bylo zalakováno a nastříknuta airbrush (volant,mřížky sání, madla, popelník) a jiné díly byly dány do chromu. Veškeré podsvícení včetně neonů je v modré barvě. V interieru nesmíme zapomenout ani na zavazadlový prostor, kde je vestavěná hudba vlastní výroby a očalouněn kůží.

O ozvučení vozu se stará autoradio Eonon s monitorem, navigací, Tv a DVD.  Zesilovače-3X US BLASTER dvoukanál-2×150 RMS. Digitální monoblok 1000W RMS 1 OHM,2X100 W.  Přední repro US BLASTER 3623, zadní repro US BLASTER 3609. Subwofer-MAGNÁT XTC 1000. Kapacitor 1,2 F a kabelážová sada US BLASTER. 

Při  stylingových upravách nebyl opomenut ani podvozek. Přední a zadní náprava, ocelový kryt motoru lakovány do Komaxitu odstínu Titan ,plastové podběhy též lakované do odstínu VIP MIPA.  Ještě doplníme technické tuningové úpravy, mezi které patří úprava motoru, kde místo původního motoru 1,8 20V byla namontována také jednaosma, ale osazená z Octavie RS osazená turbem a kitem přímého sání. Laděný výfuk s nerezovým koncem od Milotecu. 
                                                  
Tuningové úpravy podvozku začneme u brzdičů z eresa. Přední kotouče drážkované od AT Sport Power. Zadní – dvojité chlazené, vrtané z RS. Podvozek je výškově i tuhostně stavitelný Koni Sport Kit doplněný stabilizátorem HR a distančníma podložkama 2,5cm. 

Nyní si jen prohlédněte fotogalerii, kde mnozí z vás získají inspiraci pro své miláčky.