Automobilka Bugatti oznámila, že její vlajková loď Chiron bude mít svého nástupce. Krom této informace pak automobilka poodhalila něco více z časového plánu do roku 2020.
Pokud porovnáme automobilku Bugatti a například majitele Volkswagen, zjistíme, že pro Bugatti plyne čas zcela jinak. Není se kam hnát, na všechno je čas a čím exklusivnější, tím déle se čeká. Skvělým příkladem je například model Veyron 16.4, který se od představení svého prvního konceptu na podzim roku 1999 udržel v roli vlajkové lodi značky v podstatě až do roku 2015.
Buggati Chiron sice nebude mít tak dlouhou životnost, ale ani u něj není kam spěchat a uvedení nástupce nebude jen tak. Tak se k tomu alespoň vyjádřil generální ředitel automobilky Bugatti Wolfgang Dürheimer. Podle jeho slov je nyní automobilka plně soustředěná na výrobu modelu Chiron. Jeho produkce se v současné době pohybuje okolo 70 exemplářů za rok, z plánovaných 500 exemplářů. Nyní, dva roky od jeho představení je prodáno již 300 exemplářů. To znamená, že na příštích 6 let má Bugatti o práci postaráno.
Díky tomu tak nemusí vývojové oddělení celé automobilky příliš pospíchat a může se vývoji vozu věnovat na maximum. A je pravda, že toto precizní tempo se v automobilu skutečně odráží. Podle současných informací by teprve v příštím roce mělo být rozhodnuto mezi ideovými návrhy, který bude ten pravý a ten se stane nástupcem Chironu. Pracovat se na něm začne však nejdříve v roce 2019.
Dürheimer navíc potvrdil, že i nástupce automobilů by měl být co možná nevíce luxusní a zároveň představovat absolutní maximum, které se dá z automobilové techniky vymáčknout. V potaz přichází také hybridní pohon. S tím tak zároveň absolutně nepřipadá v úvahu jakékoliv snižování cenovky automobilu.