Michelin nechce usnout na vavřínech, kterými je ověnčen a pouští se do kritiky testů svých produktů, ve kterých pravidelně vítězí. Kritizuje především zažité zvyky a chce změny.
Testy jsou špatné!
Michelin patří mezi nejprogresivnější výrobce pneumatik. Jeho výrobky se pravidelně ukazují být těmi nejlepšími a firma navíc neustále přináší průlomové technologie na trh. Mezi ně patří například speciální pneumatiky pro jízdu v terénu, nebo přezouvání pomocí 3D tiskárny.
Společnost teď překvapila tvrzením, že motoristé přezouvají pneumatiky příliš často a potenciál gumy nevyužívají na 100%. To je poměrně zvláštní tvrzení od výrobce pneumatik že? Ještě zvláštnější je navíc kritika společnosti na současné testy pneumatiky, které jsou prý nastavené špatně a je potřeba je změnit. Nutné je však podotknout, že tyto testy Michelin v současné době pravidelně vyhrává.
Francouzům se nelíbí, že jsou vždy testovány zcela nové pneumatiky. Nevypovídají totiž nic o tom, jak se bude pneumatika chovat poté, co začne být opotřebena. Proto Michelin vyzývá k testování jak nových, tak i opotřebovaných plášťů.
Nezadržitelní opotřebení
Sama společnost upozorňuje na to, že změny v chování pneumatiky pro opotřebení se vždy projeví. Ovšem dodává, že i sjetá guma má své výhody. Zvyšuje například přilnavost na suché vozovce a je zodpovědná i za nižší spotřebu.
Klíčovým prvkem je však komplexnost pneumatiky, tedy i jejich schopnosti na vlhké vozovce. Michelin to demonstroval testem opotřebené pneumatiky na mokré vozovce od různých výrobců, ze kterých si vedl nejlépe. Michelin tak volá po změnách testů především proto, protože si chce tabulkově ještě více polepšit.