Volkswagen zveřejnil siluetu a přední partie svého nového elektrického hatchbacku.
Elektrická premiéra
Představení prvního zástupce elektrické rodiny ID bude pro Volkswagen velkou událostí. Oficiálně svůj první elektrický hatchback představí tento podzim na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem a již příští středu, tedy 8. května spustí automobilka předobjednávky na tento automobil. S tím bude spojena i masivní mediální kampaň.
Automobilka totiž doufá, že s tímto vozem rozpoutá stejnou revoluci, jako kdysi s legendárním Broukem. Aby se to opravdu podařilo, bude muset být reklamní kampaň velice silná, a proto do ní Volkswagen jen v Evropě vloží desítky milionů eur. „Pro zásadní transformaci společnosti Volkswagen směrem k elektromobilitě, kterou nyní dosahujeme, potřebujeme zcela nový marketingový přístup. To je důvod, proč jsme pro naše ID. Nepoužili konvenční strategii. Začínáme mnohem dříve, než je obvyklé, a nekomunikujeme jen projekt. Zabýváme se komunikací nového trendu. Volkswagen nyní dělá e-mobilitu pro masy, což bude signalizováno heslem naší kampaně: Teď můžete,“ říká šéf marketingu značky Volkswagen Jochen Sengpiehl.
Velký potenciál
Volkswagen se chce v první fázi prodeje tohoto modelu zaměřit především na trhy, kde má velmi silný prodejní potenciál. V Evropě se tedy bude jednat o Německo, Španělsko či Velkou Británii. Krom tradičních reklamních kampaní se můžeme těšit také i na reklamu na sociálních sítích. Pro ně bylo vytvořeno již před 600 reklamních prvků.
V současné době Volkswagen zveřejňuje první snímky novinky, které odhalují její siluetu i část přídě. Automobil bude spadat do kategorie kompaktních hatchbacků, bude tedy velký asi jako Golf, ovšem využije vyšší karoserii ve stylu MPV. V přední části vozu najdeme diodové světlomety s vodorovnou linkou, která bude vést až k logu výrobce. Podobný detail by se měl objevit také na první elektrické Škodě. U prvních zákazníků by se měl elektromobil objevit v roce 2020.