Volkswagen má v úmyslu více přiblížit Seat prémiovému segmentu. Jeho image by se ovšem musela změnit a s ní i jeho jméno.
Zapomeňte na Seat
Koncern by rád více odlišil značky Seat, Škoda a Volkswagen, které se v minulých letech až příliš přiblížili a prý si moc konkurují. Jednou z myšlenek je posunout Seat blíže k prémiovému segmentu, aby se konečně stal španělskou Alfou Romeo, o které se již tak dlouho hovoří. Jenže jak to udělat?
Řešení se nabízí vcelku jednoduché, a to přejmenovat značku. Automobilka by přitom nemusela hledat nové jméno dlouho. Vedení VW by jednoduše vsadilo na značku Cupra, tedy oddělenou sportovní značku Seatu. Podle zákulisních informací se nad tím prý velmi vážně uvažuje.
Cupra buduje image sportovní značky, což je velmi dobrý předpoklad pro rozvoj prémiově laděného výrobce než v případě Seatu. Ten totiž na nálepku prémium zatím může jen myslet. Cupra však takovou osobnost již buduje. Už jen nabídkou silnějších a dražších modelů než má Seat.
Takový charakter by si měla značka udržet do budoucna a měla by vyplnit mezeru mezi Volkswagenem a Audi. Navíc by mohla vstopit na nové trhy. Nechme se tedy překvapit jak to se Seatem dopadne a jakou budoucnost pro něj VW má naplánovanou.