Kia chce v budoucnu své portfolio opřít o elektromobilitu a proto potřebuje celou svou vizáž trochu omladit. K tomu jí má posloužit zcela přepracované logo, které se stane výstavním štítem modelové ofenzivy chystané pro příští roky, kterou automobilka označuje jako Plán S.
Čerstvý vítr
Tento plán by se měl rozběhnout během začátku příštího roku a podle dostupných informací z automobilky by díky němu měla společnost nabídnout dynamičtější, stylovější a vynalézavější vozy. Ty by se měly opírat především o elektromotory. Do roku 2025 chce Kia nabídnout hned 11 elektrických modelů, čemuž má pomoci i investice ve výši 25 miliard dolarů.
Modely by měly stát na připravované modulární platformě, kterou Kia sdílí s Hyundai. Díky cenové dostupnosti by měly elektromobily do roku 2025 tvořit nejméně 20 % podíl z celosvětových prodejů značky a toto číslo by mělo časem jen narůstat.
S novým plánem souvisí také přepracované logo, které bylo poprvé představeno v roce 20219 na konceptu Imagine. Jeho příchod byl potvrzen v únoru tohoto roku, kdy unikly patentové přihlášky. Nyní však víme, že se poprvé objeví na sériovém vozu vyrobeném v lednu příštího roku.
Logo dostalo ostré hrany, a modernější vzhled. Písmena se vzájemně dotýkají a zcela pozbyla tradičního kruhového emblému, který je svíral. K podobnému omlazení loga ve jménu minimalismu se nedávno rozhodlo například také BMW či Volkswagen.