Není zvykem, abych jeden jediný model dostával své vlastní showroomy. O model Bronco je ovšem takový zájem, že mu více než sto prodejců vybuduje vlastní svatostánek, který se bude soustředit výhradně na tuto oživenou legendu.
Jen pro Bronco
Byť je neprodávanějším modelem klasický pick-up Ford F-150, nejvíce se aktuálně hovoří o modelu Bronco. O jeho první verzi Bucking Horse se strhnul takový zájem, že byly všechny volné rezervace během několika hodin pryč a zájem nepolevuje.
To je také důvod, proč se prodejci značky Ford rozhodli tak velkého zájmu využít co nejvíce a pro Bronco chtějí postavit vlastní showroomy. Ty by měly nabízet nejen Bronco, ale také jeho verze Sport a další.
S požadavkem vystavět pro automobil vlastní svatostánky tudíž nepřišla shora, ale vyplynula z požadavků samotných prodejců. Těm, kteří mají zájem nechat si vystavět samostatné showroomy pro tento vůz pak Ford přislíbil, že je bude upřednostňovat v otázce zásobování novinkami.
Nebyl to tedy samotný Ford, kdo s tímto nápadem přišel, ale prodejci. Těm také Ford přislíbil, že jejich showroomy bude zásobovat novinka mi přednostně. Zájem o výstavbu takových domu projevilo nejméně sto prodejců, kteří je vybudují coby součást stávajících prodejen, nebo v jejich těsné blízkosti. Všechny obchody by měly vystupovat pod redesignovaným logem Bucking Horse.
Jak prozradil Ford, zatím se mu v tržby daří přetavit více než 65 % objednávek Bronca. Od začátku tohoto roku se modelu Bronco Sport prodalo již přes 23 tisíc kusů. Je ovšem otázkou, zda Ford dokáže udržet krok s tempem výroby. Nedostatek čipů totiž výrobcům automobilů stále způsobuje problémy, které dokonce vedly ke zrušení tradičních výrobních prázdnin, které Ford pořádá vždy v létě.