Stejně jako Wildcat EV, tak i koncept Buick Electra-X je náhledem budoucího designového směřování značky, včetně nového odznaku, který byl poprvé od roku 1990 výrazně upraven. Electra-X sdílí některé stylové prvky s Wildcat EV, včetně dopředu nakloněné přední části, lichoběžníkové mřížky chladiče a zadních světel. Styl karoserie crossover kupé se čtyřmi sedadly je však pro současnou produktovou řadu Buick o něco relevantnější než kupé Wildcat EV 2+2.
Zajímavé vybavení
Buick řekl, že Electra-X je také schopna promítat informace na stranu nebo zadní část vozidla, aby varovala chodce. 21-palcová kola konceptu mají také aerodynamický design zaměřený na maximalizaci dojezdu. Interiér se zdá být zbaven veškerého spínacího zařízení, přičemž ovládací funkce jsou zjevně řešeny dotykovými plochami na středové konzole a loketních opěrkách. Aby se ještě více snížil dopad vozidla na životní prostředí, jsou sedadla čalouněna látkou vyrobenou z recyklovaných plastových lahví.
Podle Buicku 30-palcová obrazovka pokrývá asi polovinu palubní desky a nabízí rozlišení 6K a konektivitu 5G. Provozuje nový virtuální kokpitový systém automobilky, který využívá čip QUALCOMM Snapdragon 8155 a nabízí možnost aktualizace OTA (over-the-air).
Koncept Electra-X má také hands-free asistenční systém GM Super Cruise a iKey. To je název pro technologii smartphonu jako klíč, kterou již nabízí na sériových vozidlech automobilek jako Hyundai, Lincoln a Tesla. Buick neprobíral specifikace, ale poznamenal, že Electra-X je založena na baterii Ultium a architektuře motoru od GM. I když není jasné, zda se Electra-X dostane do výroby, některé z jejích stylových prvků se pravděpodobně objeví na budoucích elektromobilech na čínském trhu založených na stejné sadě komponent Ultium. Buick plánuje do roku 2025 uvést v Číně pět nových elektromobilů.
V Severní Americe chce Buick do konce desetiletí přejít na čistě elektrický pohon. Jeho první severoamerický elektromobil se objeví v roce 2024. Elektromobily pro tento trh budou používat název Electra plus alfanumerickou příponu k označení velikosti a stylu karoserie. Jestli tyto vozy uvidíme také v Evropě, to je zatím nejisté.