Pagani odhalí další jednorázovou Huayru, která bude mít svou veřejnou premiéru na Motor Valley Fest v roce v Modeně v Itálii poblíž sídla Pagani. Podle tiskové zprávy společnosti je Pagani Huayra NC produktem divize Pagani Special Projects (PSP) a produkuje 819 koní a točivý moment 796 lb-ft. Ten se posílá na zadní kola přes 7stupňovou sekvenční převodovku.
Vůz úchvatný ve všech směrech
Pagani nespecifikoval, ale je pravděpodobné, že NC používá známý 6,0litrový twin-turbo V-12 používaný ve většině ostatních Huayr. Bez ohledu na to motor tlačí pouhých 2 733 liber.
NC má vlastní modrou barvu s červenými a bílými akcenty zvýrazňujícími zadní difuzor, klapky, přívod vzduchu do motoru a vzpěry zadního křídla. Jezdí na lepivých pneumatikách Pirelli P Zero Trofeo R.
Produkce Huayra se zdánlivě utlumuje. Pagani postavil poslední standardní kupé Huayra v roce 2018 a poslední sériově vyráběný Huayra Roadster v roce 2020. To ještě ponechalo prostor pro speciální jednorázové sestavení, jako je Huayra NC a modely pouze pro trať, jako je Huayra R, ale nástupce vozu byl nyní spatřen při testování.
Náhrada Huayra s kódovým označením C10 má mít premiéru letos v září v Miláně. Zatímco jedna verze bude poháněna novým 6,0litrovým twin-turbo V-12 od AMG, C10 dostane také plně elektrickou variantu. Ale vzhledem k tomu, že Pagani pokračoval v přestavbě příkladů Zondy – předchůdkyně Huayry – je možné, že společnost udrží Huayru při životě podobným způsobem. Koneckonců, Pagani představilo nový Zonda Roadster v roce 2022, přestože výrobní série technicky skončila v roce 2013.