Mnoho předních světových luxusních značek postavilo svá jména na dvoudveřových kupé nebo kabrioletech, které hlasitě vysílají étos značky, i když se neprodávaly ve velkých počtech. Genesis odvádí dobrou práci, aby se etabloval jako luxusní hráč bez něj, ale to se může brzy změnit. Společnost si pohrává se špičkovým dvoudveřovým designem a konečně se zdá, že je připravena se do toho vrhnout. Během několika posledních let vydala automobilka to, co nazývá trilogií koncepčních vozů, které nesou přezdívku Genesis X: kupé s elegantními proporcemi, poté fascinující designovou studii shooting-brake nazvanou Speedium Coupe a nakonec nádherně zpracovaný kabriolet.
Kabriolet by mnoho příznivců značky uvítalo
Kupé a kabriolet se možná skutečně dostanou do showroomů. Kreativní ředitel Genesis Luc Donckerwolke údajně již existenci kabrioletu potvrdil prodejcům a společník kupé by byl logický. Mohl by nosit jméno GT90, aby se srovnalo s vlajkovou lodí sedanu G90 (Genesis již tuto přezdívku označil v USA, spolu s GT70 a GT80). Genesis bude tento model nabízet výhradně jako EV.
Vzhledem k tomu, že Genesis dokázal získat slušných 365 koní a 450 km dojezdu z Electrified G80, sedanu s plynovým motorem dovybaveného hardwarem EV, lze předpokládat, že platformy EV nové generace společnosti nabídnou podstatně více obojího. Možná by GT90 potřeboval někde více než 500 koní a 500 km dojezdu, aby byla konkurenceschopný. Bude to spíše přepychový čtyřmístný grand tourer než výkonný stroj, protože vozy Genesis se zatím vyhýbaly pronásledování světových značek a AMG a místo toho se soustředily na klidné kabiny, vyrovnanou kvalitu jízdy a plynulé pohonné ústrojí. .
Pokud jde o konkurenci, Mercedes má SL, BMW má řadu 8 a Lexus má LC, ale Genesis si klade své cíle ještě výš. Genesis zdánlivě tvrdí, že cílem společnosti je tímto novým modelem pronásledovat zákazníky Bentley Continental GT.