Toyota nedávno odhalila FJ Bruiser s motorem V8 pocházejícím z NASCAR. Dnes můžeme vidět hotový produkt a nevypadá vůbec jako pickup FJ45 z roku 1966, jak začínal. Tým stojící za konstrukcí začal vyrobením celotrubkového podvozku a ochranné klece, přičemž karoserie se spojila s vlastním rámem. FJ má pevné nápravy, přední a zadní diferenciál Currie a převodovku Advanced Adapter Atlas. Absorbuje těžký terén díky odpružení s plným vlečeným ramenem s tlumiči Fox a pružinami Eibach.
Skutečně výkonné monstrum
Pod kapotou je upravená verze motoru NASCAR V8 o objemu 358 krychlových palců Toyota Racing Development. Toyota neprozradila, co se u FJ změnilo, ale motor má v plné závodní výbavě běžně kolem 725 koní. Má třírychlostní závodní automatickou převodovku Rancho Drivetrain Engineering a výfukový systém MagnaFlow.
Hnací ústrojí Bruiseru dává jedinečné výkonnostní atributy. Land Cruiser se dokáže plazit rychlostí 20 km/h na nejnižší převodový stupeň. Může také uhánět krajinou rychlostí 265 km/h na nejvyšší převodový stupeň při 7 000 otáčkách za minutu s použitím 42palcových pneumatik BF Goodrich Krawler T/A KX pro maximální přilnavost. Omotávají se kolem 20palcových kol Method Beadlock, která mohou při plné jízdě zasáhnout do poloviny čelního skla.
Jednou z důmyslnějších funkcí vozu je integrovaná dráha CAMSO. Toyota nahradila středovou kluznou desku dráhou podobnou tanku, která dokáže zachránit Bruiser, pokud se dostane vysoko do středu. Řidič nemusí ani vystupovat z vozidla, režim se aktivuje zevnitř kabiny stisknutím tlačítka.
Sedadla Momo Daytona EVO, která Toyota přečalounila do plédu jako poctu původnímu schématu FJ, drží cestující na místě. Řidič ovládá mistrovský volant Jackie Stewart z roku 1968 od aftermarketové společnosti.