Škoda Auto představila na koncernovém večeru v Ženevě nový korporátní design a designovou studii naznačující nový směr značky.

Nový směr Auto Škoda

Ta se ubírá směrem k rozšíření modelového portfolia a zesílení aktivit nejen v Evropě, ale také na trzích Číny, Indie a Ruska.

Nový design Škoda Auto

Na letošním koncernovém večeru se představil také zvláštní facelift: ŠKODA poprvé prezentuje nejdůležitější prvky svého nového firemního designu. Nový corporate design firmy se vyznačuje svěžestí a přesností. Ve smyslu evoluce osvědčených prvků se ŠKODA podrobila optické „omlazovací kúře” a vystupuje navenek jako ještě hodnotnější značka.

Výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty

„Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. ŠKODA je synonymem pro atraktivní vozy s výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty, bezpočtem chytrých řešení a precizním zpracováním. To vše jasně vyjadřuje i náš modernizovaný corporate design. ŠKODA jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu”, podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje. „ŠKODA se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna.”

Nové logo – nejdůležitější změna

Nejdůležitější změna proběhla na hlavní části loga – okřídleném šípu, který bude v novém provedení podstatně větší a tím i lépe viditelný. Odstín zeleného okřídleného šípu se změní z dosavadní „přírodní zelené” na svěží zelenou „ŠKODA green”. Vnější části pak zdobí chromový vzhled.

Designové studie ŠKODA

Prostřednictvím designové studie nechává ŠKODA nahlédnout do budoucnosti tvarů svých vozů. Ekonomické cíle, které si automobilka stanovila, vyžadují novou orientaci navazující na více než 110letou tradici firmy. Použití moderních stylistických prvků a nejaktuálnější techniky je pak logickým krokem. Designová studie dává tvar požadavkům růstové strategie jasně definovanými rysy, maximální pečlivostí a láskou k detailu.

Škoda hledí do budoucnosti

Designová studie si vybírá charakteristické prvky designu značky ŠKODA a posouvá je směrem do budoucnosti. Dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie jsou základem úspěšné architektury vozu. Obojí umožnilo vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu.

Tradicí je variabilita interiéru

Vysoká užitná hodnota při každodenním použití a výrazná variabilita interiéru jsou klasickými hodnotami značky, které jsou zde nově interpretovány v modernější podobě. Mřížka chladiče s decentně lesklým povrchem symbolizuje estetickou předlohu značky, když její jemné lamely připomínají napnuté struny harfy. Nově uspořádané a jasně strukturované logo se vyjímá uprostřed vozu jako výchozí bod všech linií. Protíná horizontální linku motorové kapoty, zdůrazňuje svou mimořádnou pozici a je symbolem kvality a úspěchu.

Tradiční česká značka

Designová studie předznamenává další velký krok do budoucnosti společnosti ŠKODA. Její tvary jsou dynamické, podněcují fantazii pozorovatele, aniž by ho provokovaly, a umožňují nezkreslený pohled do budoucnosti automobilů z Mladé Boleslavi. Designéři a inženýři načrtli další cestu ve směru k budoucímu úspěchu. Tradiční česká značka k tomu má nyní ty nejlepší předpoklady, aby dosáhla svých náročných cílů: růstu s novým designem, plným napětí, při současném zachování osvědčených tradičních předností, jako je vysoká funkčnost, užitná hodnota a preciznost.

 

Designová studie – fotogalerie