Velký úspěch pro společnost ŠKODA – sponzora mistrovství světa IIHF 2011 na Slovensku. Nový korporátní design značky vidělo zhruba 700 milionů televizních diváků.
Hlavním sponzorem MS IIHF až do roku 2017
Jako velice úspěšné hodnotí česká automobilka ŠKODA své sponzorské aktivity v rámci IIHF – mistrovství světa v ledním hokeji 2011 na Slovensku. Se silným zastoupením a s celou řadou akcí na stadionech byla značka „na očích“ nejen před 406.804 návštěvníky v Bratislavě a Košicích. Reklamy na mantinelech, umístěná loga a různé akce v televizi a na internetu se také postaraly o to, aby se sponzoring s novým stylem značky ŠKODA dostal k mnoha milionům hokejových fanoušků na celém světě. ŠKODA při tomto mistrovství nasadila vysokou laťku a položila základ pro budoucí kontinuitu: již dvacetileté angažmá hlavního sponzora mistrovství světa IIHF bylo oficiálně prodlouženo až do roku 2017.
Prof.Dr.h.c. Winfried Vahland předal trofej nejlepšímu hráči turnaje
„Ze sportovního a organizačního hlediska to bylo fantastické mistrovství. Těší nás, že jsme mohli tuto vynikající sportovní událost podpořit. Průběh těchto dvou týdnů na Slovensku nás opět utvrdil v tom, že v našem angažmá budeme pokračovat i v příštích letech“, zdůraznil předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Budoucí léta našeho partnerství budou dobrá léta pro společnost ŠKODA a dobrá léta pro IIHF. Lední hokej se ke značce Škoda dokonale hodí. Je to absolutně odpovídající sponzoring, který byl v uplynulých 20 letech trvale pozitivním přínosem ke zvyšování image a povědomí o značce na světových trzích. Proto se nám jeví jako logické a jedině správné, abychom v tomto sponzoringu pokračovali.” řekl šéf automobilky po vyhlášení vítězů mistrovství světa, při kterém předal trofej pro nejlepšího hráče turnaje švédskému brankáři Viktoru Fasthovi.
Zájem o prezentaci vozů značky ŠKODA
Zápasy na Slovensku sledovalo zhruba 700 milionů televizních diváků na celém světě a 406.804 diváků v arénách. Česká automobilka přitom byla zastoupena silněji než kdy před tím: ať už se jednalo o flotilu 40 vozů pro funkcionáře a hosty, o velké logo ŠKODA ve středových kruzích hracích ploch, o loga umístěná na mantinelech, dresech a přilbách hned pěti mužstev nebo o akce na stadionech a na internetu. ŠKODA při tomto mistrovství světa nastavila nová měřítka, což dále potvrzují následující čísla:
› Oficiální flotila ŠKODA urazila celkem přes 250.000 km
› Při 37 z 56 zápasů nastoupila mužstva s oficiální týmovou reklamou ŠKODA
› Více než 100.000 uživatelů si na svůj iPhone nebo iPad stáhlo novou aplikaci “Official 2011 IIHF WM-Guide powered by ŠKODA”
› Viditelnost prezentace značky ŠKODA při přímých přenosech zápasů činila více než 65% celkové doby přenosů
› Více než 30.000 návštěvníků se na místě i online zúčastnilo propagační fotografické akce společnosti ŠKODA “Become a hockey star”
› Nový mediální servis “ŠKODA SMS Results” rozeslal 14.000 zpráv