Prvními zkušebními jízdami nového závodního vozu Škoda Fabia Super 2000 automobilka nepřímo oslavila sto let od jednoho z neúspěšnějších závodních období. Tehdy, tedy v roce 1908, vozy Laurin&Klement s označením F, FC a FCS obsazovaly přední příčky světovRychlý technický vývoj znamenal vyšší nároky na odbornost a zázemí. Potřeba rozvoje společnosti Laurin&Klement vedla roku 1907 k vytvoření akciové společnosti. Součástí rozvoje nezůstala jen technika. Vedení investovalo také do propagace, s čímž úzce souviselo závodění.
V prosinci téhož roku nastupuje do automobilky renomovaný konstruktér a závodník evropského formátu Otto Hieronimus, který později společně s hrabětem Kolowratem a dalšími jezdci značku Laurin&Klement proslaví po celém světě.
První úspěchy slavily vozy Laurin&Klement v závodu do vrchu Zbraslav-Jíloviště v březnu 1908. Značka figuruje na šesti prvních, pěti druhých a jednom třetím místě v různých kategoriích. Později v Bosně získává Laurin&Klement Velkou plaketu za pravidelnost. Dále v kategorii dvoulitrových vozů vítězí do vrchu Ivanpass Paul hrabě Draskovich. Do vrchu Ries startoval Alexander hrabě Kolowrat v kategorii 1,5l a zvítězil.
Hieronimus slaví úspěch v Rusku v soutěži Petrohrad-Moskva jako první ve své kategorii. Celkově je pátý, přestože jel s vozem v nejmenší ze čtyř vyhlášených kategorií.
Triumfem značky se stal závod do vrchu Semmering. Vozy Laurin&Klement startovaly ve třech kategoriích, které vyhrály. Získali navíc dvě druhé a tři třetí příčky.
V závodu na letmý kilometr v Neukirchner-Alle Hieronimus neoficiálně překonal světový rekord, když jej projel za 31,2s při průměrné rychlosti 115,385km/h.
V prosinci 1908 se Václav Klement rozhodl zamířit do Anglie. Na dráze v Brooklands Hieronimus oficiálně překonal světový rekord na měřeném úseku dosažením rychlosti 118,72km/h.