Stejně jako před ním Veyron, i Chiron zplodil více speciálních edicí a jednorázovek, než můžeme spočítat. Vše však dnes končí, protože Bugatti právě odhalilo finální vůz. Poslední hyperauto pojmenované po monackém jezdci Louisi Chironovi, příhodně nazvané L’Ultime, bylo ručně smontováno doma v Molsheimu.
Poslední a opravdu úchvatný Chiron
Chiron vychází z modelu Super Sport a jeho epilog navazuje na původní vůz, protože nátěr je inspirován vozidlem vystaveným na autosalonu v Ženevě v roce 2016. Ve skutečnosti některé obrázky v galerii zveřejněné Bugatti ukazují zdroj inspirace pro 500sté auto. Speciální livrej přechází od French Racing Blue po Atlantic Blue. Tento dvoubarevný vzhled je dále ozdoben ručně psanými názvy událostí a míst, které hrály důležitou roli v osmi letech, které uplynuly od uvedení vozidla na trh.
Poslední hurá zdobí tyto texty: Ehra-Lessien (kde dosáhl rychlosti 490 km/h), Paul Ricard (kde byl testován), Geneva (kde debutoval) a Chantilly (kde byl opakovaně předváděn). Bugatti také napsalo Château Saint Jean a Cape Canaveral jako kývnutí na to, kde si vybraní zákazníci užívali nejvyšší rychlost Chironu.
Abychom dosáhli cíle, „500“ bylo ručně napsáno na spodní straně zadního blatníku a také na krytech kol. Je také umístěn před zadními koly a byl vyryt do krytu motoru 8,0litrového monstra W-16 se čtyřmi turbodmychadly. Ne, že bychom se tomu divili, Bugatti si nenechalo ujít příležitost umístit francouzskou vlajku na boční zrcátka, aby odkazovala na místo narození Chironu.
Komu patří edice na rozloučenou, Bugatti neřekne. Počítáme, že by to mohl být někdo ze Spojených států, kdo bude posuzovat oranžové boční značky. Ačkoli je to technicky poslední vůz s odznakem Chiron, není to skutečný konec éry Chiron. Bugatti stále vyrábí roadster Mistral (99 kusů) a pouze traťový Bolide (40 kusů), přičemž oba jsou založeny na Chironu.
Zcela nový vůz společnosti bude mít premiéru v červnu s atmosférickým motorem V-16 .