Web Cadillacu a kanály sociálních médií přešly na monochromatické logo, které bylo poprvé k vidění na nadcházejícím elektrickém SUV Lyriq, které dorazí příští rok. Cadillac se připojuje k několika dalším výrobcům automobilů přepracováním svého loga s minimalistickým vzhledem, což znamená přechod na výrobce elektrických vozidel.
Jak nové logo vypadá?
Nové logo si zachovává širší styl bez věnce představeného v roce 2014, ale nyní je černobílé a v některých případech bude osvětlené, například na přední části nadcházejícího SUV Lyriq.
Monochromatická verze odznaku se objeví na všech nových elektrických Cadillacích, zatímco u modelů poháněných benzínem bude barevný znak pokračovat, dokud nebudou nahrazeny elektromobily.
Vzhledem k tomu, že výrobci automobilů přecházejí ze svých řad pouze na elektrické, několik značek se snažilo znovu objevit sebe sama přepracováním svých ikonických log. V uplynulých dvou letech také Volkswagen, BMW, Nissan a General Motors poskytly svým emblémům podobnou aktualizaci, přičemž si zachovaly stejné základní tvary, ale zvolily jednodušší a minimalističtější styl. Nyní se k večírku přidává Cadillac, Fox News Autos uvádí, že Cadillac přejde na novou monochromatickou verzi svého loga pro svůj nadcházející arzenál elektrických vozidel.
Nová černo-bílá verze loga byla nejprve viděna, když Cadillac debutoval na Lyriq SUV jako koncept na konci roku 2020, kdy to bylo osvětlené v mřížce. Nyní se na webových stránkách Cadillacu a platformách sociálních médií objevila monochromatická verze odznaku Cadillac, která pokračuje v širším vzhledu bez věnce, což signalizuje posun značky k elektromobilům. Car and Driver to řekl mluvčí Cadillacu, že „když Cadillac začíná svou další kapitolou plně elektrické budoucnosti“ s Lyriqem, Cadillac „osvěžuje vzhled a atmosféru naší značky“ odvážnou a moderní interpretací znaku Cadillac. Mluvčí také uvedl, že zatímco monochromatický hřeben bude stále běžnější, „Cadillac bude i nadále používat aktuální hřeben“.
Zatímco zástupce Cadillacu nespecifikoval webu Car and Driver, kdy bude použit aktuální barevný znak, Fox News Autos uvádí, že mluvčí Cadillacu uvedl, že barevná verze loga se bude i nadále objevovat u modelů se spalovacím motorem a bude budou postupně vyřazovány, protože tyto modely budou nahrazeny elektromobily.
S odhalením Lyriqu Cadillac oznámil, že nebude vydávat žádné další nové modely poháněné plynem, přinejmenším v Severní Americe, což znamená, že barevný erb bude pokračovat na CT4, CT5, XT4, XT5, XT6 a Escalade dokud nedorazí jejich električtí nástupci. První EV Cadillacu, Lyriq, se začne prodávat v první polovině roku 2022.