Je tomu jen pár dní, co automobilka Dacia představila své nové SUV jménem Bigster. A již na první pohled je jasné, že tohle bude hit. Musí se však splnit několik důležitých podmínek.
Tohle bude hit
Tou první je, aby automobil vypadal i v produkční verzi stejně tak dobře, jako na snímcích. Je jasné, že některé futuristické detaily vezmou za své, pokud se však automobilce podaří zachovat základní proporce a uváděné parametry, pak rozhodně nebude nad čím váhat.
Druhým důležitým kritériem je cena vozu. Nelze předpokládat, že by Dacia s Bigstrem chtěla útočit na některé daleko dražší rivaly, ovšem i tak velkého SUV nemůžeme počítat s cenovkou pohybující se okolo tří set tisíc. Bude tedy velmi záležet na tom, kde budou ceny tohoto SUV startovat a co za ně zákazník dostane.
Nemuselo by to však být málo. Dacia již s novým Sanderem potvrdila, že má v plánu trochu se odprostit od vlivu mateřského Renaultu, a že chce něco víc, než jen recyklovat jeho technologie.
To platí i pro Bigster, která by měl již v brzké době přejít do sériové výroby. Automobil přichází s poměrně opulentními rozměry, které budou jen o trochu zaostávat za Kodiaqem od Škodovky.
Můžeme očekávat, že uvnitř toho najdeme také skutečně hodně. Ostatně již Sandero přichází s výbavou, která působí v porovnání s předchozími generacemi jako naprosté zjevení. Už to není ona spartánská kasle, která nabízí komfortu, co by se za nehet vešlo. Dacia zkrátka ukazuje, že chce víc.
Své zákazníky si již získala, a to i u nás. Duster, ale i Lodgy či Sandero patří mezi velmi populární modely, které jsou pro mladé startovacím vozem a pro ty starší naopak vozem, ve kterém chtějí prožít pohodový důchod.