Bývaly doby, kdy Ferrari omezovalo dodávky na přibližně 7 000 vozů ročně, aby vozy zůstaly exkluzivní, ale vzpínající se kůň tuto politiku nějakou dobu neudržoval a v důsledku toho byly prodeje na roztrhání. Pro rok 2021 se automobilce podařilo dodat 11 155 vozů, což je nový rekord.
Nárůst o 22%
Výsledek je o 22 % vyšší ve srovnání s rokem 2020, kdy byly prodeje ovlivněny omezeními Covid-19, a je také asi o 10% vyšší než předpandemická úroveň v roce 2019. Je působivé, že Ferrari dosáhlo celkového počtu bez crossoveru ve své sestavě, i když se tato situace má změnit s příchodem crossoveru Purosangue koncem tohoto roku, což znamená, že bychom mohli vidět, že dodávky v následujících letech podstatně porostou. Ferrari ve skutečnosti očekává, že jeho upravený zisk před úroky, zdaněním, odpisy a amortizací (EBITDA) vzroste v roce 2022 na 1,86 miliardy až 1,92 miliardy dolarů, oproti 1,73 miliardy v roce 2021.
Nejprodávanějšími vozy v roce 2021 byly vozy V-8, konkrétně Roma a SF90 Stradale, ale také F8 Tributo, který je založen na platformě, která sahá až do 458 Italia a má být nahrazena V-6- výkon 296 GTB. Prodeje modelů V-8 vzrostly téměř o 35 %, zatímco V-12 klesly o 16 %, hlavně kvůli tomu, že 812 Superfast byl v průběhu roku vyřazen.
Všechny regiony zaznamenaly dvouciferný růst, přičemž dodávky v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) vzrostly o 14 % na 5 492 jednotek, dodávky v Americe vzrostly o 22 % na 2 831 jednotek a dodávky v Číně vzrostly o 97 % na 899 jednotek.
V dalších novinkách Ferrari bylo potvrzeno, že vůz formule 1 Scuderia 2022 je Ferrari F1-75. Název označuje letošní 75. výročí Ferrari a nový závodní vůz poprvé uvidíme 17. února.