Ferrari přeměnilo 296GTB na kabriolet, 296GTS, a používá stejné nastavení 819hp hybrid V-6 jako jeho protějšek kupé. Stahovací pevná střecha vozu se může rozvinout nebo zasunout za 14 sekund rychlostí až 45 km/h. 296GTS lze mít také s paketem Assetto Fiorano pro úsporu hmotnosti a ve zrychlení a maximální rychlosti se vyrovná GTB.
Stejně senzační jako 296GTB
Loni v červnu Ferrari představilo 296GTB o výkonu 819 k, poháněné prvním silničním motorem Ferrari V-6 od modelu Dino z přelomu 60. a 70. let 20. století a vybaveného hybridním systémem inspirovaným Formulí 1. Nyní, s létem na obzoru, Ferrari odhalilo 296GTS, které promění kupé GTB v kabriolet s pevnou střechou, o kterém se tvrdí, že nabízí stejně senzační výkon.
Pohonné ústrojí 296GTS zůstává nezměněno od svého bratra s pevnou střechou. To znamená 120stupňový 3,0litrový přeplňovaný V-6 dobrý pro 654 koní. Tento motor je spojen s MGU-K (Motor Generator Unit, Kinetic), který čerpá z rozsáhlých znalostí Ferrari o Formuli 1 a přidává dalších 164 koní. Ačkoli GTS váží o 70kg více než GTB ve své nejlehčí konfiguraci, Ferrari stále tvrdí, že zrychlí na 100km/h za 2,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 330km/h.
Největší změnou je samozřejmě střecha. Nyní se nazývá GTS – pro Gran Turismo Spider – 296 získává zatahovací pevnou střechu, která se dokáže zvedat nebo snižovat za pouhých 14 sekund rychlostí až 45km/h. Se zvednutou střechou je GTS prakticky k nerozeznání od 296GTB. Stisknutím tlačítka se střecha složí na dvě části a usadí se nad motorový prostor, i když okno vzadu stále umožňuje nahlédnout do 120stupňového V-6. Ferrari také přepracovalo podvozek pro GTS, zapracovalo na A-sloupku, B-sloupku a bočních prazích, aby zachovalo torzní tuhost a tuhost v ohybu.
Ferrari uvnitř přepracovalo sedadla a přidalo aerodynamické klapky na konstrukci zadního obložení, aby se minimalizovaly otřesy a zajistil se pohodlnější zážitek shora dolů. Stejně jako GTB je i GTS k dispozici s paketem Assetto Fiorano, který snižuje hmotnost a připravuje 296 na provoz na trati. Zatím není ani slovo o tom, kdy se 296GTS začne prodávat nebo kolik to bude stát.