Dnešní automobily by se daly nazvat velkými počítači na čtyřech kolech. Jsou totiž doslova přošpikovány elektronikou a nabízejí obrovské množství různých funkcí. Těch je dokonce někdy takové množství, že ani nevíme, že něco takového náš automobil umí.
Bezklíčový přístup
Mnoho vozů dnes dokáže být otevřeno, aniž byste museli vyndavat klíče ze svého tlumoku. Ovšem jsou i takové situace, kdy to ne vždy funguje. Může se vám totiž stát, že přijdete ke svému vozu, přiložíte ruku na kliku a ono nic. To se povětšinou děje, pokud jste předtím automobil zamkli klasicky klíčem a ne přiložením palce. V takový moment, vás automobil dovnitř pustí jen v momentě, kdy jej opět odemknete klíčem.
Zavazadla až po vystoupení
Mnoho moderních vozidel má také schopnost ochránit vaše zavazadla v zavazadelníku v momentě, kdy jste jen zaparkovali u krajnice. Kufr se odemkne až v momentě, kdy vypnete motor a z vozu vystoupíte.
Tajné menu pro odborníky
Řídicí jednotky dnešních vozidel nabízí velké množství informací. Standardně to nejpotřebnější ukazují řidiči na přístrojové desce. Ovšem pokročilejší údaje nejsou vždy nutně vydolovatelné pouze s diagnostikou. Někdy se dají zobrazit i na přístrojovém štítu. Například k informacím o nabití akumulátoru se dostanete u Octavie a Fabie třetích generací po dlouhém stisknutí nulovacího tlačítka mezi otáčkoměrem a tachometrem. První se objeví nastavení data a času a druhé nabití akumulátoru. Některá tajemná nastavení je však u vozů potřeba nejdříve odemknout. Jak na to se vždy dočtete v manuálu vozu.