Hyundai buduje nový koncept, který má za cíl co největší emocionální přitažlivost k této korejské automobilce.
Hledání budoucnosti
Poslední futuristický koncept společnosti Hyundai jménem Le Fil Rouge na sebe v Ženevě upoutalo nemalou pozornost. A aby toho nebylo málo, automobilka chystá další náčrtek automobilu příštích generací.
„Nechceme jednolitý styl. To se k naší značce nehodí,“ uvedl šéfdesignér Sang-yup Lee. Podle něj se vozy Hyundai prodávají ve všech koutech světa, tudíž je nemožné najít jednotný vzhled, který by vyhovoval všem.
Lee pro přesnější popis použil šachový slovník když řekl, že společnost má dámu, krále, střelce, věže, jezdce a pěšce, kdy každý z nich je jiný, ale stanou se týmem když budou všichni spolu a přesně to je prý strategie značky.
Hyundai hraje na city
Automobilka chce novým konceptem posunout design značky na zcela novou úroveň a chce u zákazníků vybudovat emocionální přitažlivost. Sama je prý známá především svými kvalitními a praktickými vozy za dobré peníze. Ale chce prý ještě přidat emoční hodnotu jako celkové poznávací znamení značky.
Inspirací prý hledala společnost v italských vozech ze 60. a 70. let. Svou inspiraci pak zhmotnila do designového téma Sensous Sportliness. To můžeme vidět na nových vozech, kterými jsou Kona, Nexo a Santa Fe.
Dočkáme se však konceptových verzí automobilů i v sériové produkci? Ano již brzy! Lee totiž závěrem dodal, že nový vůz pro rok 2019 ´, kterým bude nejspíše nástupce modelu Sonata, bude silně inspirován konceptem Le Fil Rouge. Nechme se tedy překvapit, co si pro nás Hyundai vymyslí.