Nový Range Rover Evoque zůstal věrný svému úspěšnému designu a vylepšit vše ostatní co dalo.
Novinka ve starém kabátu
Range Rover Evoque, který vyjel na silnice před sedmi lety, způsobil doslova poprask. Jednalo se o něco zcela nového, dravého a naprosto nezaměnitelného a proto byl o novinku velký zájem. Lidé po tomto voze doslova lačnili a první generace se prodalo přes tři čtvrtě milionu kusů.
Líbil se dokonce i na konci své kariéry, ale tady jej již významně válcovala konkurence, se kterou prostě nedokázal držet krok ani svým stárnoucím interiérem, ani výbavou bez posledních módních výkřiků. Proto bylo rozhodnuto, že se tento vůz dočká další generace, která však nebude rozpoutávat designovou revoluci, ale rozvine původní myšlenku.
Celá řada změn
Designéři se proto zaměřili na minimalizaci spár, vyhlazení každého detailu, kdy i kliky jsou zapuštěné. V interiéru nalezneme kvalitní plasty s čistými plochami i nejmodernější dotykovou technologii s mnohem hezčí grafikou.
Novinka dostala zcela novou platformu, je lehčí a tužší. Struktura karoserie je z 99 % nová. Vůz je spárován s devítistupňovou automatickou převodovkou mikrohybridní technologií MHEV. V nabídce bude celá řada pohonných jednotek, mezi kterými nebude chybět ani elektromotor. Můžeme se totiž těšit na dobíjecí plug-in hybrid, kombinující benzínový tříválec 1,5 litru o výkonu 147 kW spolu s 80 kW elektromotorem.