Složte pouhých padesát tisíc korun, měsíčně plaťte jen 3 500 Kč včetně pojištění a můžete jezdit novou Fabií! To je základní princip akce „Jděte za štěstím“, se kterou právě přichází Škoda Auto, ŠkoFIN a Česká pojišťovna.Místo úvodní akontace navíc může klient nabídnout jakýkoliv stávající vůz protiúčtem a neplatit tak na začátku vůbec nic.
Akce „Jděte za štěstím“ navazuje na úspěšnou nabídku „Teď na to máte“ z roku 2003. Stejní partneři – ŠkoFIN, Škoda Auto a Česká pojišťovna – dnes nabízejí novou Fabii s měsíční splátkou 3 500 Kč, smlouvou na 5 let a zůstatkovou hodnotou 50 000 Kč, včetně havarijního pojištění a povinného ručení. Unikátní výhoda se týká splátky předem – je možné zaplatit 50 000 korun nebo nabídnout stávající vůz protiúčtem.
Zákazník tak bude mít bez dalších finančních nákladů a za stejnou měsíční splátku k dispozici zcela nový, bezpečnější a prostornější nový vůz. Ten má již v základní výbavě ABS, posilovač řízení, airbagy řidiče i spolujezdce, boční airbagy, největší vnitřní prostor ve své třídě, objemný zavazadlový prostor (300 litrů) a bohatou komfortní výbavu. Podstatnou výhodou je také opětovné získání dvouleté tovární záruky a dokonce až čtyřleté v případě dokoupení prodloužené záruky. Bez dalších výdajů tak lze novým modelem Fabia jezdit již za 3 500 Kč měsíčně včetně kompletního pojištění.
Před pěti lety si Fabii v akci Teď na to máte pořídilo více než 9 000 klientů, kterým tento rok smlouva skončí. Právě oni jistě uvítají možnost vyměnit staré auto za nové při zachování stávajících podmínek splácení.
Princip programu „Jděte za štěstím“
Příklad: Škoda Fabia 1,2HTP/44kW
Záloha/akontace: 50 000 Kč nebo vůz na protiúčet
Měsíční splátka včetně kompletního pojištění*: 3 500 Kč
Zůstatková hodnota: 50 000 Kč
Doba splácení: 5 let
* havarijní a povinné ručení
Akce se vztahuje i na model Škoda Roomster, kdy platí měsíční splátky 4 990 Kč při složení akontace 75 000 Kč. Vlastní-li klient nějaký jiný ojetý automobil, může po dohodě s prodejcem využít zápočtu formou protiúčtu.
Akce „Jděte za štěstím“ je stěžejní jarní prodejní nabídkou a bude mít proto velkou mediální podporu. Kromě televizní a printové kampaně je připravena podpora také v místě prodeje, tedy u autorizovaných prodejců značky ŠkodaAuto.