Jen málokdy jsou hned najednou nabízeny tři vzácné koncepty z 50. let, které mají velký kus z Ameriky, a i velký kus z Itálie.
Firebomb a Firearrow
Šéfstylysta koncernu Chrysler Virgil Exner se v 50. letech činil a navrhoval jeden vůz za druhým. Americký kolos v té době také spolupracoval s italskou karosárnou Ghia, která tyto vozu stavěla v Turíně. Na rozdíl od řady jiných studií a konceptů z té doby, jich byl většina skutečně pojízdných, a to i přesto, že se do výroby nedostaly.
Jedním z nich je prototyp Firearrow, který vznikl v počtu čtyř kusů. Ty vznikly v letech 1954 až 1955 a byly vystavovány na prestižních amerických autosalonech. Všechny prototypy měly znak Ghie a karoserii ve tvaru roadsteru s dvojicí zavazadelníků za sedadly. Design inspirovaný raketoplány měl teprve přijít, ale na tomto voze je již patrné, kam se bude doba v příštích letech vyvíjet.
Dalším prototypem byl vůz Firebomb, který uvezl až čtyři cestující. Design tohoto vozu nebyl tak futuristický, měl zadní sklo ve stahovací střeše, jednoduchá světla v přídi. Umírněnější byl i interiér automobilu se šesti budíky a klaksonem uprostřed volantu.
Exnerovy koncepty budily velké emoce a určovaly budoucí trendy. Ovšem to, že se nedostaly k zákazníkům bylo líto Eugenovi Casarollovi, který se živil převozem vozů koncernu Chrysler na návěsech k zákazníkům, což bylo rychlejší než po dráze. Tento muž se tedy rozhodl, že bude Exnerovy vozy sám vyrábět a prodávat bohatým zákazníkům.
Tak vznikla značka Dual-Ghia a byla odkoupena práva na výrobu studie Firebomb. Těchto vozů vzniklo do roku 1958 117. Cena byla astronomická a proto se vozy staly vizitkou těch nejbohatších, jeden vlastnil například Fran SInatra, Dean Martin, nebo některé hollywoodské hvězdy a američtí prezidenti. Tři z nich jsou nyní k mání v aukční síni Mecum.