McLaren uvedl na trh 765LT jako speciální verzi 720S. Automobilka plánovala vyrobit pouze 765 exemplářů varianty s dlouhým ocasem, takže jich existuje jen málo. Supercar se však nevyhnul scéně aftermarketu a nabízí různé upgrady. Tento exemplář má obal od společnosti Fostla.de Concepts se sídlem v Hannoveru v Německu a doplňuje stávající prvky z uhlíkových vláken, jako jsou kryty zrcátek. Oranžová barva pomáhá zvýraznit přední splitter, boční lopatky, přední kufr, střechu, křídlo a zadní difuzor.
Vylepšení, které stojí za to
Supercar také dostal vylepšené prvky z uhlíkových vláken od společnosti Novitec, aby se zlepšil jeho vzhled s obalem, který má barvu Badlands Green a pěkně kontrastuje s uhlíkovými vlákny a oranžovou barvou. 765LT má nové víko zavazadlového prostoru a střechu N-Largo. Vůz dostává i vložky pro boční přívody vzduchu.
McLaren nosí kované, stupňovité 20- a 21palcové ráfky MC3 se středovými zámky vyvinutými ve spolupráci s Vossenem pro superauto. Při nošení měří na šířku nohy, zabalené do pryže 255/20ZR20 a 325/25ZR21. Pružiny Novitec snižují 765LT přibližně o 20 milimetrů, čímž se podvozek přiblíží k novým kolům.
McLaren odhalil 765LT v březnu 2020, těsně před pandemií. Na trh byl uveden 4,0litrový motor V8 s dvojitým přeplňováním, který měl výkon 755 koní a točivý moment 590 liber-stop. Vůz přenášel výkon prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky, která řadí rychleji než 720S.
Přísná dieta ubrala 80 kg z 765LT oproti 720S, což mu umožnilo vystřelit na 100 km za hodinu za 2,7 sekundy. Dokáže dosáhnout rychlosti 200 km/h za 7,2 sekundy a McLaren plánoval vyrobit pouze 765 dlouhých ocasních ploch. Suchý váží 1229 kg, a to díky přidání nových komponent z uhlíkových vláken, titanového výfuku a tenčího skla.
Přepracované komponenty karoserie, jako je přední nárazník, přední splitter, zadní difuzor a boční lamely, pomohly zvýšit přítlak vozu o 25 procent. Pracovníci pracovali ve spojení s širším předním rozchodem (0,24 palce) na zlepšení ovladatelnosti superauta. McLaren spojil všechnu tu sílu s karbon-keramickými rotory a třmeny z Senna.
V létě 2021 uvedla automobilka na trh 765LT Spider. Bylo stejně schopné jako kupé, se stejným motorem a specifikacemi. McLaren také plánoval vyrobit 765 exemplářů kabrioletů, které by dokázaly spustit střechu za 11 sekund při rychlosti až 50 km za hodinu.
McLaren na konci letošního roku ukončuje výrobu 720S a dokončuje také výrobu 765LT. 750S bude nástupcem superauta a doufáme, že McLaren má v práci spoustu variant, protože bychom rádi viděli longtail nové generace.