Design nových BMW divize M se fanouškům příliš nezamlouvá. To ovšem může být automobilce jedno. Ti, kdo křičí nejhlasitěji totiž vůbec nepatří mezi cílovou skupinu zákazníků. Ti skuteční zájemci jen mlčí a nakupují jak o život.
BMW M hlásí rekord
Minulý rok nebyl pro automobilky nejjednodušším, a přesto se některým z nich podařilo vyváznout z celého pandemického roku celkem bez újmy. Je mezi nimi i divize M společnosti BMW, která v roce 2020 prodala 144 218 kusů svých automobilů, což je meziroční šestiprocentní nárůst.
„Skutečnost, že jsme mohli uzavřít tento mimořádně náročný rok s novým rekordem, je velkým potvrzením naší důsledné strategie růstu,“ řekl Markus Flasch, předseda představenstva BMW M GmbH.
Důvodů, proč BMW zaznamenalo takový úspěch, je hned několik. Mohou za to především modely X5 M a X6 M, tedy nové nadupané SUV, která představují hlavní prodejní kusy sportovní divize.
Dalším důležitým faktorem na tomto úspěchu je růst na vybraných trzích. V minulém roce posilovaly především prodeje na území USA, Číny, Ruska, Koreje, Itálie a Velké Británie. Svůj podíl na tom má také neustále expandující síť dealerství, díky které jsou vozy BMW zákazníkům stále blíže.
A v neposlední řadě je důležité zmínit také technologií. Přestože hmotnost vozidel neustále narůstá, v BMW jsou stále schopni udržet technologickou laťku tak vysoko, že že vozy stále nabízejí dokonale adrenalinový zážitek.