Nová ŠKODA Octavia určuje nová měřítka ve svém segmentu také z pohledu renomovaných odborníků na design. Ze soutěže „Automotive Brand Contest 2013“, pořádané německou Radou pro design, si mladoboleslavský bestseller odnesl vítězství z kategorie Exteriér v
„Automotive Brand Contest 2013“
ŠKODA Octavia porotce přesvědčila interpretací nového designového jazyka mladoboleslavské značky v podání šéfdesignéra Jozefa Kabaně a jeho týmu. Třetí generace modelu Octavia posouvá hranice vnímání tradičních hodnot značky: působí dynamicky, ale přitom nadčasově elegantně; má nezaměnitelný výraz, vyzařuje z ní hodnotnost a suverénnost.
ŠKODA Octavia je klíčovým modelem naší značky
Stejně jako svým designem přesvědčuje nová Octavia také bezkonkurenční nabídkou prostoru, praktičností, komfortními a bezpečnostními systémy, ekonomickým provozem, množstvím „Simply Clever“ prvků a pro značku ŠKODA typickým poměrem ceny a nabízené hodnoty. „ŠKODA Octavia je klíčovým modelem naší značky a naším nezpochybnitelným bestsellerem,“ říká předseda představenstva ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.
Design exteriéru produkčních vozů
Porota soutěže „Automotive Brand Contest“ ocenila nejen tvary nové generace modelu Octavia, ale také nový designový jazyk značky ŠKODA jako celek. „Význam našeho ocenění spočívá v tom, že máme komplexní přístup,“ říká Andrej Kupetz, hlavní jednatel německé Rady pro design. „Takto zaručujeme dlouhodobě neutrální pohled na vystupování značky v mezinárodním kontextu.“
Rada pro design
Německá Rada pro design (German Design Council) byla založena v roce 1953 z iniciativy Německého spolkového sněmu. Je nezávislou nadací s mezinárodní působností v oblasti designu. V rámci soutěže „Automotive Brand Contest“ Rada každoročně oceňuje vynikající produktový a komunikační design z oblasti automobilového průmyslu v devíti hlavních a čtyřech zvláštních kategoriích. Hodnocené spektrum sahá od produkčních vozidel a konceptů, přes design značky až po multimediální projekty a marketingové kampaně. Soutěž „Automotive Brand Contest“ klade primárně důraz na kvalitu designu a jeho přínos pro značku. Mezinárodní porota soutěže byla v letošním ročníku složena ze zástupců médií, designérů, komunikačních agentur i vysokých škol.
Do „Automotive Brand Contest 2013“ se mohli přihlásit všichni výrobci i dodavatelé z automobilového průmyslu, designéři, marketingové agentury, stejně jako i importéři značek. Cena bude slavnostně předána 10. září během „Automotive Designers’ Night“ na mezinárodním autosalonu (IAA) ve Frankfurtu nad Mohanem.