Masivní ledvinky, především pro designéry mnichovské automobilky obrovské téma, která se uvnitř zajisté řeší tak moc, jako na povrchu. BMW nejdříve oznámilo, že masivní mřížky budou jen u nejnovějších modelů M3 a M4. Následně však BMW uvedlo, že je naprosto v pořádku pokud si někteří mění design vozů dle svého gusta, aby pak uvedlo, že nelze designem potěšit všechny.
Brutální kritika
V BMW si tak dost možná pomalu připravují půdu na pokračování svého aktuálního designového směru, ve kterém budou gigantické ledvinky přítomny i nadále. Podle Domagoje Dukce, šéfdesignéra společnosti je to totiž způsob, jak se odlišit od ostatních.
“Pokud chcete vytvořit něco, co vyniká, je třeba to odlišit a musí to být jiné. Pokud chcete oslovit zákazníky, musíte vyniknout. Naším cílem není potěšit každého na světě, ale musíte potěšit své zákazníky,“ řekl Dukec.
Na to konto se nechal Adrian van Hooydonk, viceprezident designového oddělení BMW slyšet, že zpětná vazba může být až brutální. Jedním dechem však dodal, že to neznamená, že by mělo BMW měnit svůj názor. Podle jeho slov je konflikt běžná věc, která vychází ze skutečnosti, že značka měla několik velmi úspěšných modelů.
V BMW si také rovnou identifikovalo své dva typy zákazníků. Ten první je pojmenovaný jako elegantní tvůrce, který je materialistou s tendencí vyhledávat odlišné vozy jako jsou řady 3, 5 a 7. Druhý je nazván jako expresivní umělec, který naopak vyhledává vzrušující vozy jako je nové M4 či X6.