Měnit logo je v poslední době trendem, který se dostal hned k několika automobilkám. Na této vlně se chce nejspíše svézt i Nissan, jehož nové logo našlo inspiraci v minulosti.
Ve jménu minimalismu
Příchod nového loga u automobilky většinou prozradí registrace ochranné známky. Stejně tak tomu bylo i u NIssanu, který si nové logo zaregistroval ve Velké Británii, Peru, Uruguay, Chile a Argentině.
Samotné logo působí výrazně jednodušším a minimalistickým dojmem. Místo 3D vzhledu s bohatým chromováním přišel na řadu jednoduchý 2D design v černobílé kombinaci. Logo automobilky je tvořeno jednoduchým bezpatkovým písmem, které zdola i shora obklopují polokruhy s naznačeným protažením do rámečku na koncích.
Nissan se tak stává další značkou, která nasedá na módní vlnu minimalistických znaků. Návrat k ploššímu vzezření a jednoduššímu designu totiž v uplynulých měsících představily i automobilky Volkswagen a BMW.
Automobilka už navíc logo přinejmenším jednou ukázala. Zdobilo totiž koncept Nissan Ariya, který automobilka představila na autosalonu v Tokiu. Tehdy bylo logo podsvícené a téměř dokonale se shodovalo s logem, které je k dispozici nyní.
Nissan si však nechal zaregistrovat ještě jednu ochrannou známku. A to na logo pro sportovní model Z, jehož design se také vydal jiným směrem. Nové Zetko dostane logo s klasickým patkovým fontem, který působí víc retro. Dá se říci, že je velice podobné logu modelu 240Z z přelomu šedesátých a sedmdesátých let minulého století.
Nové logo tak nahrává zprávám, které hovořily o retro-designu pro nástupce modelu Nissan 370Z. Exteriér inspirovaný minulosté by však měl doplňovat moderní interiér a pod kapotou by dle prvních zpráv měla být uložena 3.0 litrová V8 o výkonu 400 koní.