Skvělá premiéra: Nová ŠKODA Superb své první vystoupení v roli oficiálního ředitelského vozu na Tour de France 2015 zvládla přímo bravurně. Jako ‚velitelská centrála’ ředitele Tour Christiana Prudhommea pojede nová vlajková loď značky až do 26. července v
ŠKODA Superb ,Red Car‘
V roli ředitelského vozu, tzv. ,Red Car‘, budou v rámci letošního závodu kolem Francie využívány čtyři zbrusu nové vozy ŠKODA Superb. Nová ŠKODA Superb je na čele pelotonu, díky této roli, pro všechny fanoušky dobře viditelná. Během Tour slouží vůz řediteli závodu Christianu Prudhommeovi jako jakýsi ‚mobilní dispečink’. Ředitelský vůz je kromě toho také jediným vozem, který smí cílovou čáru každé etapy přejet společně s cyklisty.
ŠKODA je oficiálním partnerem a oficiálním vozem Tour de France od roku 2004. Česká automobilka poskytne v rámci svého angažmá celkem 250 automobilů – především vozy ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb.
Tour de France
Nová ŠKODA Superb na první trhy vstoupila v polovině června. Se svým expresivním designem, působivými technickými kvalitami a nejlepší nabídkou prostoru ve své třídě definuje nově vyvinutá vlajková loď nová měřítka ve svém segmentu. Na bázi inovativní platformy MQB koncernu Volkswagen se vrcholný model značky ŠKODA ve své třetí generaci dostává na zcela novou úroveň bezpečnosti, komfortu, konektivity a ekologie a vystoupal až na nejvyšší příčky automobilové střední třídy.
Nový Superb, coby ředitelský vůz na Tour de France, byl nalakován v odstínu ‚červená Corrida’. Vůz pohání motor 2,0 TDI/140 kW (190 k) ve spojení se šestistupňovou převodovkou DSG.
Červená ŠKODA Superb pro Tour de France dostala, s ohledem na důležitost tohoto automobilu, bohatou mimořádnou výbavu. Patří k ní mj. obrovská panoramatická prosklená střecha, kterou lze otevírat i ze zadního sedadla.
Při závodě kolem Francie je značka i letos zastoupena také početnou flotilou vozů ŠKODA. Automobilka poskytne zhruba 250 doprovodných vozů – zejména typu ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb. Během zhruba třítýdenního závodu vozy celkem ujedou kolem 2,8 milionu kilometrů. Od roku 2004 flotily vozů značky ŠKODA při Tour de France v součtu ujely více než 30 milionů kilometrů. Vozy ŠKODA přitom oslňují svou spolehlivostí: dosud nemusel žádný z vozů přerušit jízdu z důvodu technického defektu.
Cyklistika je pilířem sponzorské strategie společnosti ŠKODA AUTO. Vedle Tour de France a závodu okolo Španělska (‚Vuelta’) automobilka podporuje i další mezinárodní cyklistické závody a řadu dalších národních a mezinárodních akcí z oblasti masové cyklistiky. Sponzorská podpora cyklistiky dokazuje mimořádný vztah značky k jízdním kolům. Výrobou jízdních kol, kterou zahájili zakladatelé továrny Václav Laurin a Václav Klement, před 120 lety začala úspěšná historie podniku.