ŠKODA na letošním ženevském autosalonu představí veřejnosti model Citigo také v pětidveřové verzi.
Světová výstavní premiéra na ženevském autosalonu 2012
Ještě předtím proběhne exkluzivní prezentace nového modelu značky ŠKODA zástupcům médií, spojená s testovacími jízdami. Spolu s třídveřovou verzí bude pětidveřová novinka postupně od poloviny května 2012 uváděna na evropské trhy.
ŠKODA získavá nové skupiny zákazníků
S modelem Citigo vstoupila česká automobilka do atraktivního segmentu minivozů. Koncem roku 2011 byla novinka značky ŠKODA úspěšně uvedena na domácí český trh v třídveřové verzi. Malý vůz má pro značku ŠKODA získat zcela nové skupiny zákazníků a přispět tak k plnění cílů Růstové strategie automobilky. V jejím rámci chce ŠKODA do roku 2018 zvýšit své celosvětové prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně. S 879.200 prodanými vozy v roce 2011 přitom česká značka vytvořila další prodejní rekord své 117leté historie.
Simply Clever
ŠKODA Citigo patří mezi nejkompaktnější a zároveň nejprostornější zástupce svého segmentu. Zaujme také řadou chytrých řešení. Přesně v duchu sloganu “Simply Clever“ jsou to například držák na dokumenty a fotografie, háček na zavěšení kabelky integrovaný do víka odkládací přihrádky před sedadlem spolujezdce nebo síťový program a četné úložné a odkládací prostory. Velký důraz je kladen na bezpečnost. V nárazových testech Euro NCAP získalo Citigo společně s vozem Volkswagen up! a SEAT Mii plný počet pěti hvězdiček.
Auto roku 2012
Rozšíření nabídky o pětidveřové provedení není jedinou novinkou. ŠKODA Citigo je zároveň prvním modelem, který na kapotě ponese nové logo značky. Pohonnou jednotkou modelu Citigo je tříválcový benzinový motor o objemu jednoho litru ve dvou výkonových variantách – 44 kW/60 k a 55 kW/75 k. V úsporném provedení Green tec je průměrná kombinovaná spotřeba modelu Citigo s motorem 1,0 MPI/44 kW pouze 4,1 l/100 km s emisemi CO2 na úrovni jen 96 g/km. Na domácím trhu zvítězil nejmladší člen rodiny vozů ŠKODA v kategorii Městské vozy v anketě Auto roku 2012.