Vroom je americká společnost, která se zabývá online prodejem ojetých automobilů. V letošním roce bude mít svůj prostor také na Super Bowlu, tedy finále americké NFL ligy, což je velmi sledovaná událost. Pro tuto příležitost si společnost připravila reklamu, která dává vzpomenout na časy, kdy se ještě vozy nekupovaly online.
Tak koupíš?
Vroom tyto časy samozřejmě vidí velmi černě a tento svůj pohled přináší ve scéně, kdy zájemce o koupi ojetého vozu sedí připoutaný k židli a pod nátlakem prodavače je nucen v některém z nabízených vozů odjet.
Vše eskaluje do situace, kdy chce prodavač zákazníka mučit energetickou dávkou z autobaterie, ovšem v ten moment přijde zlom a zájemce o automobil procitne do prosluněné reality, kdy je mu jeho vůz přivezen až před dům.
Tato i mnoho dalších reklam budou k vidění 7. února, kdy se odehraje Super Bowl, tedy jedna ze světově nejsledovanějších událostí, která by měla k televizorům přitáhnout nejen téměř celé Spojené státy.
Reklamy jsou vysílány během přestávek, přičemž vůbec poprvé si mohli diváci tu na prodej ojetých vozů prohlédnout v roce 2014. Automobilky však během této události prezentovaly své novinky mnohem dříve, přičemž letos by i stejně jako loni měly sázet hlavně na elektromobily.
Automobilky také většinou sází na spojení celebrity s automobilem, a proto v minulém roce usedla za volant vozu E-Tron Sportback Maisie Williams, známá ze seriálGV80. Co dalšího nás čeká letošní rok je prozatím otázkou, protože Vroom je první reklamou, která byla představena. S jistotou však můžeme říct, že i další reklamy budou podobně vtipné a společnosti o ně budou míst zájem. Letos totiž díky Koronaviru usedne před obrazovky ještě větší množství lidí.
Po boku vozů se pak také často objevují nejrůznější celebrity. V minulém roce to byla například Maisie Williams ve voze E-Tron Sportback, známá ze seriálu Hra o trůny. Co dalšího nás čeká letošní rok je prozatím otázkou, protože Vroom je první reklamou, která byla představena. S jistotou však můžeme říct, že i další reklamy budou podobně vtipné a společnosti o ně budou míst zájem. Letos totiž díky Koronaviru usedne před obrazovky ještě větší množství lidí.