Range Rover pracuje na několika novinkách. Jeho nejnovějším modelem, který se měl odhalit v roce 2021 bude doposud nejméně schopným automobilem v terénu.
Luxus je víc než pružení
V tomto roce představí Land Rover hned pět novinek, v příštím roce bude lví podíl na nové vlajkové lodi Jaguaru XJ a v roce 2021 dorazí hned dvě SUV. Tím prvním by ml být Jaguar J-Pace, který má nabídnout ještě více prostoru a luxusu než Jaguar F-Pace. Druhou novinkou pak bude nový crossover z dílny Range Roveru, který by měl zapadnout mezi modely Velar a Evoque. Ovšem oproti nim si novinka nemá dělat velké ambice pro jízdu v terénu.
Automobil by měl upřednostňovat design, jízdní vlastnosti, před schopnostmi v terénu. Podle všeho se můžeme těšit na prozatím nejnižší model s elegantní siluetou.
„Pro mě je to, co jsme skutečně ukázali, schopnost značky přizpůsobit se a být odlišná. Vždy jsme byli spíše průkopníky. Dovolte mi to říct takto – pokud mohou lidé jako Bentley a Rolls-Royce dělat SUV, proč by Land Rover nebo Range Rover nemohl udělat luxusní auto,“ podporuje svým vyřčením spekulace Gerry McGovern, designový ředitel Land Roveru.
Sama automobilka prozatím o novince mlčí, ale jejím základem by se měla stát platforma MLA a v nabídce motorizací by neměla chybět kompletní nabídka elektrifikace od mild-hybriů přes plug-in hybridy, až po čistě elektrické vozy.
MLA by měla umožnit zástavbu dvojice elektromotorů, což by vozu zajistilo elektrický pohon všech kol. Vzhledem k celkově menším rozměrům však nejspíše nemůžeme očekávat baterii o kapacitě 100 kWh, jakou by měl nabídnout čistě elektrický Range Rover. Ten se ukáže k začátku roku 2022.