Mototechna Premium prodala během prvního roku existence této značky 295 vozů. Průměrná cena jednoho prodaného vozu přitom byla 840 tisíc korun. Značku, pod kterou se prodávají výhradně ty nejluxusnější ojeté vozy prémiových značek, v dubnu loňského roku
Téměř tři sta prodaných aut
„Z rozboru prodejů naší luxusní značky Mototechna Premium jasně vyplývá, že stát se jejím zákazníkem znamená stát se členem exkluzivního klubu majitelů zánovních luxusních vozů. Přitom prodejní cena těchto aut je často vůči ceníkovým pořizovacím cenám nových vozů až o 40 procent nižší,” uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Průměrná cena 840 tisíc
Mototechna Premium během prvního roku prodávala přibližně jedno auto každý svůj provozní den. Nejvyšší prodeje měla tato značka od srpna 2014 do října 2014. Mírný zimní útlum byl zakončen naopak nečekaně vysokými prodeji letos v lednu. „Nyní od března sezóna opět plně začala a prodeje významně rostou. Jsme rádi, že se nám sázka na prémiový segment vyplácí. Koupě luxusních ojetých vozů se nicméně vyplácí i našim zákazníkům, protože se jedná o kategorii nejlikvidnějších vozů, které ve stádiu ojetin ztrácí hodnotu pouze velmi pozvolna. I proto jejich koupě dává největší smysl ve fázi zánovního vozu,“ dodala Karolína Topolová.
Přibližně 55 % prodejů Mototechny Premium tvoří SUV a off-roady. Jejich prodeje v průběhu času nekolísají tak významně jako jiné druhy karoserie. 76 % prodaných vozů jsou diesely. Paletu nejprodávanějších barev vedou celou třetinou prodejů šedá se stříbrnou. Přibližně 27 procent prodaných vozů byly černé barvy, následují bílá s 21 procenty, modrá s 9 procenty a módní hnědá s 8 procenty.
Nejzajímavější vozy prodané Mototechnou Premium během prvního roku byly:
– BMW M4
– BMW X5 M, X6 M a X6 ActiveHybrid
– Ford Mustang
– Chevrolet Camaro
– Lexusu IS-F
– Maserati
– Nissan GT-R
– Porsche 911
Mototechna Premium dále prodala i vyslovenou sběratelskou raritu, a sice americký pickup Ford F-150 v limitované edici Harley-Davidson.