ŠKODA pomáhá obnovovat kulturní dědictví pražské metropole. Po spolupráci na rekonstrukci pěti pražských soch se mladoboleslavská automobilka stala sponzorem rekonstrukce fasády budovy Muzea hlavního města Prahy. V období od 7. července 2011 do 30. června
ŠKODA sponzorem rekonstrukce fasády budovy Muzea hlavního města Prahy
Největší reklamní plocha v České republice o celkové ploše cca 2.800 m2 láká kolemjdoucí k návštěvě speciální internetové stránky s možností umístění vlastní fotografie. Stát se součástí kampaně automobilky ŠKODA a prožít několik minut v roli „hvězdy“ tak může každý, kdo zašle fotografii prostřednictvím MMS, statického infopanelu nebo internetové stránky www.skodatvarmuzea.cz. Zaslané fotografie budou střídavě zobrazovány na LED obrazovkách instalovaných v místě řidiče obrovského modelu Yeti.
ŠKODA umožní každému stát se hvězdou největší reklamní plochy v České republice
„Jako první automobilka v ČR a lídr trhu využíváme nové možnosti nestandardních formátů komunikace. Kromě finanční pomoci, kterou Muzeu hlavního města Prahy přinášíme, zde byl ještě nápad oživit stavební lešení,“ říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky ŠKODA. „V záplavě informací všeho druhu, které se na nás denně valí je v marketingu třeba hledat nové cesty jak oslovit a zaujmout potenciální zákazníky. Po dobu rekonstrukce tak pomáháme muzeu vrátit jeho původní tvář,“ uzavírá Petr Pečenka.
Fotografie na instalované LED obrazovce
Fotografie je možné zasílat jako MMS na číslo +420 720 002 905, prostřednictvím webkamery umístěné na infopanelu před hlavním vchodem do muzea nebo přes internetovou adresu www.skodatvarmuzea.cz. Cena jedné MMS zprávy je účtována dle běžného tarifu daného operátora.
Speciální webová stránka Škoda tvář muzea je rovněž provázána s oblíbenou sociální sítí Facebook a umožňuje nahrání fotografií přímo z profilu uživatele.
Více informací na www.skodatvarmuzea.cz nebo na www.skoda-auto.cz