Skupina Škoda Auto dosáhla v první polovině letošního roku 10 mld. Kč zisku před zdaněním. To představuje meziroční nárůst o 22,1 %. Z montážních linek od začátku roku sjelo 318 189 vozů značky Škoda. V porovnání se stejným obdobím roku 2006 představuje tento objem nárůst o 26 408 vozů
+9,1 %).
Model Škoda Roomster byl zatím úspěšně zaveden na všechny relevantní trhy, což podstatnou měrou přispělo ke zvýšení odbytu. Výsledky prvního pololetí dále podpořila stále se zvyšující poptávka po modelu Škoda Octavia. Odbyt modelu Škoda Superb dosahoval úrovně roku předešlého. Poptávku po vozech značky Škoda dále podpořilo i zavedení druhé generace modelu Fabia.
Celosvětové dodávky zákazníkům se v prvním pololetí 2007 s nárůstem o 13,2 % oproti srovnatelnému období roku 2006 vyvíjely velice pozitivně. Celkem bylo zákazníkům dodáno 311 062 vozů značky Škoda.
Tržby za skupinu dosáhly v prvním pololetí 2007 hodnoty 113,5 mld. Kč. Tento nárůst o 8,7% je téměř shodný s růstem objemu projede. Holger Kintscher, člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za oblast ekonomie, k tomu poznamenal: „Tento úspěch vnímáme jako potvrzení naší modelové a areálové strategie. Těší nás zejména další zlepšování hospodářského výsledku skupiny Škoda Auto. Zásluhu na tom má i důsledné sledovaní našich nákladů.“
Od začátku roku investovala Škoda Auto do hmotného majetku celkem 2,4 mld. Kč. Největší část této hodnoty směřovala do produktových investic (1,6 mld. Kč). Do obnovy výrobních závodů a do zlepšování infrastruktury bylo v tomto období investováno dalších 460 mil. Kč.