Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto se stala nejvýznamnějším partnerem Zimního Olympijského festivalu mládeže EYOWF 2011.
Škoda Auto
Zimní olympijský festival v Liberci je nejvýznamnější událostí pro mladé sportovce ve věku 14 až 18 let. O bezpečnou a komfortní mobilitu sportovců, organizátorů, hostů a novinářů v místě konání se postará Škoda Auto.
50 vozů Škoda
Flotilou 50 vozů podpoří automobilka Škoda sportovní festival, který se koná ve dnech 12. až 19. února 2011 již podesáté. Škoda se tak stala nejvýznamnějším komerčním partnerem této vrcholné události.
4×4 Škoda park
Partnerství s festivalem označovaným jako „Mini Olympiáda hvězd zítřka” zapadá do sponzoringové strategie značky. Škoda dlouhodobě podporuje atraktivní sportovní odvětví ledního hokeje a cyklistiky. V rámci olympijského festivalu mládeže se značka představí nejen se silnou flotilou vozů převážně modelů Octavia Combi 4×4, dale pak Yeti, Superb Combi a Octavia Scout, ale také aktivním zapojením 4×4 Škoda parku. Tato zimní roadshow nabízí zábavný program pro celou rodinu a také možnost seznámit se s vozy s pohonem 4×4.
V Liberci se na zimním festivalu objeví na 1300 mladých talentů ze 44 národních sportovních svazů. Pro mladé sportovce mají tyto hry stejný význam jako pro dospělé Oympijské hry.