Popáté v řadě bude Škoda Auto figurovat na legendární Tour de France v roli hlavního partnera. Letošní ročník bude pro automobilku ve znamení prezentace nového modelu Škoda Superb – oficiálního vozu Tour de France, ve kterém bude k vidění ředitel závodu Christian Prudhomme, organizátoři Tour a VIP hosté a zároveň bude dominantní součástí reklamní kolony věrně známé zejména divákům u trati. Celkem bude v rámci celé Tour k vidění na 250 vozů Škoda všech modelových řad.
„Naše angažmá v cyklistice v čele s partnerstvím s Tour de France je výrazem naší dlouhodobé koncepce spojovat se s těmi nejlepšími a společně tím posilovat povědomí a viditelnost značky na straně jedné a demonstrovat špičkovou kvalitu našich produktů na straně druhé. Cyklistika je celosvětovým fenoménem, součástí sportovního vyžití milionů lidí na celém světě všech věkových kategorií a profesí a my chceme být tam, kde jsou naši stávající i potenciální zákazníci a současně svou částí přispívat k podpoře tohoto krásného sportu“, uvedl Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace Škoda Auto.
Na letošní Tour de France se Škoda Auto představí rovněž jako partner sedmi profesionálních týmů – týmu CSC, Euskaltel – Euskadi, Gerolsteiner, Rabobank, Silence – Lotto, týmu Milram a Credit Agricole a týmu technické podpory Mavic.
Po dobu partnerství s Tour de France pojí Škoda Auto své jméno také s bílým trikotem pro nejlepšího jezdce do 25 let. Smlouvu s pořádající společností A.S.O. (Amaury Sport Organisation) uzavřela Škoda Auto do roku 2011.