Škoda Auto prodloužila partnerství s legendárním cyklistickým závodem Tour de France o další čtyři roky (2008-2011) a navázala tak na své působení ve špičkové cyklistice, které započala v roce 2004. Smlouva o partnerství byla podepsána s organizátorem Tour, společností A.S.O. (Amaury Sport Organisation).
Prodloužením spolupráce s prestižním cyklistickým podnikem pokračuje Škoda Auto v podpoře cyklistiky, která je společně s ledním hokejem pilířem strategie sponzoringu a komunikace firmy. „Naše pokračující angažmá v cyklistice v čele s partnerstvím s Tour de France je dalším krokem naší dlouhodobé koncepce spojovat se s těmi nejlepšími a společně tím posilovat povědomí a viditelnost značky na straně jedné a demonstrovat špičkovou kvalitu našich produktů na straně druhé“, uvedl Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace Škoda Auto. „Cyklistika je celosvětovým fenoménem, součástí sportovního vyžití milionů lidí na celém světě všech věkových kategorií a profesí a my chceme být tam, kde jsou naši stávající i potenciální zákazníci a současně svou částí přispívat k podpoře tohoto krásného sportu“, dodal Martin Lauer.
Partnerství s Tour de France obsahuje zároveň podporu dalších závodů v rámci Francie a Belgie pořádaných organizací A.S.O., jehož součástí je například známý závod Paříž – Roubaix. Díky aktivitám zahraničních zastoupení Škoda Auto se mladoboleslavská automobilka angažuje od loňského roku rovněž v rámci závodu Giro d´Italia.