› Nově tvarovaná přístrojová deska přebírá emocionální tvarosloví exteriéru
› Největší displeje ve své třídě pro virtuální kokpit a systémy infotainmentu
› Světová premiéra modelu ŠKODA SCALA se koná 6. prosince v Tel Avivu

ŠKODA SCALA

Zhruba týden před světovou premiérou v Tel Avivu představuje ŠKODA AUTO první fotografie interiéru vozu ŠKODA SCALA. Nový koncept interiéru české značky sleduje výtvarný směr, který vytyčila studie ŠKODA VISION RS. SCALA tento emocionální design poprvé převádí do sériového vozu značky ŠKODA a vytváří pro značku typickou souhru ergonomie a emocí. Elementární součástí jsou přitom vysoko umístěný centrální displej v zorném poli řidiče a nově tvarovaná přístrojová deska.

Norbert Weber, vedoucí designu interiéru společnosti ŠKODA AUTO, říká: „Nová ŠKODA SCALA je prvním sériovým vozem, v němž realizujeme náš nový koncept interiéru a spolu s novými barvami a materiály zavádíme i modernizovaný designový jazyk. Premiéra modelu SCALA je počátkem nové identity značky ŠKODA, která je emocionální a zároveň funkční.“

Ústředním bodem konceptu interiéru modelu ŠKODA SCALA je obrazovka s úhlopříčkou až 9,2 palce, největší ve svém segmentu, na kterou jak řidič, tak spolujezdec dobře vidí. Volně stojící displej je lemován charakteristickou linkou, která se odvolává na emocionální linie kapoty. Tato linie pod displejem kromě toho tvoří i ergonomickou oporu pro ruku, ovládající dotykovou obrazovku.

Také ovládání klimatizace ve středovém panelu a tlačítka pro systém start-stop, volbu jízdního profilu nebo parkovacího asistenta, přímo před řadicí pákou, jsou v řidičově dosahu. Boční výdechy ventilace sahají až ke dveřím a posilují optickou šířku a velkorysý dojem prostornosti.

Přístrojová deska a výplně předních dveří mají kvalitní měkčený povrch s novou specifickou strukturou. Ta napodobuje krystalické struktury a v budoucnu bude pro styl značky ŠKODA typická.

Světová premiéra nového modelu ŠKODA SCALA se koná 6. prosince 2018 v Tel Avivu (Izrael) a bude přímo přenášena na ŠKODA Storyboardu a prostřednictvím kanálů značky ŠKODA na sociálních sítích.