V prostorách školicího centra ŠKODA STC Kosmonosy proběhlo národní finále a vyhlášení výsledků soutěže ŠKODA Service Challenge. Vstupenky do mezinárodního finále a hodnotné ceny si odnesli nejlepší servisní poradce, servisní technik, pracovník prodeje ŠKO
ŠKODA Service Challenge
„Soutěž ŠKODA Service Challenge je založena na motivování jednotlivých zaměstnanců v servisní síti k neustálému zvyšování kvality prováděných úkonů, s čímž je úzce spojeno zvyšování spokojenosti a loajality zákazníků,“ vysvětluje Karel Starý, vedoucí Poprodejních služeb ŠKODA AUTO Česká republika. Podmínkou účasti v soutěži je absolvování dvou odborných testů v rámci korespondenčních kol, jejichž prostřednictvím jsou do národního finále vybráni ti nejlepší z daných kategorií. Ti mají následně možnost změřit své síly s ostatními zaměstnanci servisů v národním finále v celkem čtyřech kategoriích určených pro jednotlivce, do nichž se soutěž za pět let existence rozrostla.
Soutěž ŠKODA Service Challenge ale není jen soutěží jednotlivců. Velký důraz je kladen také na vzájemnou spolupráci a kooperaci v rámci týmu s jediným cílem – zajistit spokojenost zákazníků. Pro ocenění nejlépe kooperujících soutěžících z daného dealerství byla zavedena kategorie „Nejlepší servisní partner“.
Klání ŠKODA Service Challenge se rok od roku účastní více soutěžících, v letošním roce jich soupeřilo během českého národního finále 32. Čtyři nejlepší z nich poměří své síly s konkurencí z celého světa již na přelomu května a června 2015, kdy se koná mezinárodní finále. Jednotlivá finále, národní i mezinárodní, nabízí účastníkům nezapomenutelné zážitky a zkušenosti v profesních oblastech, ale také celou řadu volnočasových aktivit, které si účastníci mohou v průběhu soutěže vyzkoušet.