Nová vlajková loď značky ŠKODA na trh vstupuje na trh s důrazem na emocionální design a fantastickou nabídku prostoru a komfortu. Integrovaná komunikace ve všech kanálech: TV, print, online i u prodejců. Kampaň startuje 29. května na českém trhu. Nejlepší
‚Travel in style. Travel in space.’
‚Travel in style. Travel in space.’ – pod tímto názvem dnes startuje celosvětová reklamní kampaň propagující novou generaci modelu ŠKODA Superb. Ústředními tématy kampaně jsou nový, emocionální design a vynikající nabídka prostoru a komfortu nové vlajkové lodi značky ŠKODA. Kampaň zahrnuje televizní a internetové reklamní spoty, inzeráty v tisku, online a mobilní reklamu, aktivity na sociálních sítích a samozřejmě i akce jednotlivých lokálních partnerů značky ŠKODA.
ŠKODA Superb
„Nová ŠKODA Superb je nejlepší vůz ŠKODA všech dob a pro naší značku představuje počátek nové éry,“ říká Stefan Büscher, vedoucí marketingu značky ŠKODA. „Díky souhře expresivního designu, špičkové techniky a velkorysé nabídky prostoru je nový Superb měřítkem ve svém segmentu a atraktivním vozem pro soukromé zákazníky i pro zákazníky z řad podnikatelů. Zdařilou kombinaci stylu a prostornosti emocionálně, kvalitně a poutavě prezentuje naše reklamní kampaň ‚Travel in style. Travel in space’,“ říká Büscher.
„Intelligent Life“
Centrální součástí reklamní kampaně je televizní a internetový spot s názvem „Intelligent Life“. Film ukazuje napřed dynamickou noční jízdu modelu ŠKODA Superb do hor. Za volantem sedí vědec, jedoucí k radioteleskopu. Jeho kolegyně, pracující v observatoři, zatím zaznamenala domnělý ‚WOW-signál’, který považuje za důkaz o existenci inteligentního života ve vesmíru. Po příjezdu vozu k radioteleskopu se divákům dostane vysvětlení: signály nepřicházely z jiné planety, ale vysílala je nová ŠKODA Superb.
‚WOW-signál’
Děj filmu se odvolává na takzvaný ‚WOW-signál’, který byl v roce 1977 zaznamenán radioteleskopem Big Ear v Ohiu z oblasti souhvězdí Střelce. Příčina signálu do dnešního dne nebyla vysvětlena – na rozdíl od WOW-signálu z reklamního spotu pro model Superb.
Při zahájení prodeje nové vlajkové lodi využívá česká automobilka všech možností integrované marketingové komunikace: vedle televizního spotu to budou inzeráty v tisku a venkovní reklamní plochy plakáty, online a mobilní reklama, aktivity na sociálních sítích a samozřejmě i akce jednotlivých lokálních partnerů značky ŠKODA. Řeč obrazů, používaná v příslušných médiích, je pro značku zcela nová a dosahuje nové kvality.
Nová ŠKODA Superb vstoupí počátkem června na první trhy. S výrazným designem, jedinečnými technickými kvalitami a vynikající nabídkou prostoru definuje zcela nově vyvinutá vlajková loď nová měřítka ve svém segmentu a představuje revoluci designu značky. Na bázi inovativní techniky MQB koncernu Volkswagen dosahuje špičkový model značky ŠKODA ve třetí generaci nové úrovně bezpečnosti, konektivity a ekologie a v automobilové střední třídě vystoupala až na nejvyšší příčky.
ŠKODA Superb představuje od roku 2001 vrchol modelové palety značky ŠKODA. Dosud dodala automobilka svým zákazníkům více než 700.000 vozů řady ŠKODA Superb první a druhé generace. Tento model je tak jedním z nejoblíbenějších vozů ve své třídě.
https://youtu.be/G-l44UiJy-c