Milník: Od roku 2007 bylo v Číně zákazníkům dodáno 1,5 milionu vozů ŠKODA. Nová éra: Na čínský trh vstupuje na podzim nová ŠKODA Superb. 1. pololetí roku 2015: Prodeje značky ŠKODA v Číně vzrostly o 5,8 procenta.
ŠKODA AUTO
Nový milník značky ŠKODA na čínském trhu: česká automobilka dodala zákazníkům od svého vstupu na trh v roce 2007 1,5 milionu vozů. V následujících letech chce společnost ŠKODA AUTO v Říši středu dále expandovat a ve svém nejvýznamnějším odbytišti dosáhnout zvýšení prodeje na více než půl milionu vozů ročně. Uvedením nového modelu ŠKODA Superb na čínský trh zde zahájí značka svou novou éru.
1,5 milionu vozů prodaných od roku 2007 podtrhuje úspěšný vývoj značky ŠKODA v Číně. S novými modely, zejména nedávno představeným vozem ŠKODA Fabia a novým modelem ŠKODA Superb, bude automobilka v nadcházejících letech usilovat o další růst. Cílem je podpořit vnímání značky v Číně a vzbudit zájem nových zákazníků o značku ŠKODA skrze dynamičtější, modernější a emocionálnější design nových modelů.
Společnost ŠKODA AUTO zahájila prodej v Číně v roce 2007. Od té doby zvýšila svůj roční odbyt až na 281 400 vozů v roce 2014, což odpovídá téměř jedné čtvrtině celkového odbytu společnosti ŠKODA AUTO. V prvním pololetí roku 2015 dodala ŠKODA na čínský trh 138 300 vozů – o 5,8 procenta více než v odpovídajícím období předchozího roku. Od roku 2010 je Čína největším odbytištěm vozů značky ŠKODA. Své aktivity staví automobilka na úzké spolupráci se společností Volkswagen Group China a lokálním partnerem Shanghai Volkswagen (SVW).
V rámci své mezinárodní růstové strategie automobilka rozšiřovala v průběhu posledních let svou modelovou nabídku pro Čínu. Jen v roce 2014 zdvojnásobila ŠKODA svou produktovou paletu na čínském trhu na šest lokálně vyráběných modelů. Paleta vozů prodávaných v Říši středu zahrnuje modely ŠKODA Fabia, Rapid, Rapid Spaceback, Octavia, Yeti a Superb.
Rok 2015 je vrcholem současné modelové ofenzívy značky ŠKODA. S novou generací vozů ŠKODA Fabia a ŠKODA Superb vstupuje ŠKODA v Číně do nové éry svého rozvoje, a tím i do nové fáze růstu. V dubnu byla na trh uvedena nová generace vozu ŠKODA Fabia. Jako první sériový model představuje nová ŠKODA Fabia posun v designovém tvarosloví značky směrem k expresivnějšímu a modernějšímu vyjádření. Dalším krokem směrem do budoucnosti bude uvedení vlajkové lodi značky, nového modelu ŠKODA Superb, na čínský trh na podzim tohoto roku.
Nová vlajková loď značky ŠKODA, určená pro čínský trh, bude sjíždět z výrobní linky v jihočínském závodě SVW Ning-po. Dalšími závody SVW, v nichž jsou vyráběny modely ŠKODA určené pro čínský trh, se nacházejí v An-tchingu a I-čengu.