„New Power of Škoda“ – s tímto mottem se 10. a 11. února 2011 konala světová dealerská konference obchodních partnerů značky Škoda v Praze
„New Power of Škoda“
Zhruba 5.000 obchodních partnerů značky Škoda z více než 100 zemí se 10. a 11. února 2011 z první ruky dozvědělo o nejdůležitějších milnících Růstové strategie firmy „New Power of Škoda“. Nejvyšším cílem podniku je zvýšení prodejů do roku 2018 minimálně na dvojnásobek. Za tímto účelem Škoda v nejbližších letech rozšíří modelové portfolio produktů a zintenzivní své aktivity nejen v Evropě, ale i na růstových trzích Číny, Indie a Ruska. Začátek nové éry automobilky navíc symbolizuje i nový korporátní design, který byl v Praze poprvé představen prodejcům a importérům značky Škoda z celého světa. Světovou premiéru bude mít nová, svěží podoba značky na autosalonu v Ženevě na počátku března 2011.
World Dealer Conference 2011
„Škoda má velké plány a do roku 2018 chce prodávat minimálně dvakrát více automobilů než dnes. Chceme naše obchodní partnery z celého světa pro naše cíle nadchnout, chceme je emocionálně strhnout. Komunikace poštou, e-mailem, po Facebooku nebo Twitteru je důležitá, ale nemůže nahradit osobní kontakt a výměnu názorů mezi lidmi. Proto jsme uspořádali tuto akci – naživo, osobně. Chceme tak vyvolat potřebnou optimistickou náladu a vyslat jasný signál: Škoda stojí na počátku nové kapitoly své více než 110tileté historie“, vysvětluje předseda představenstva společnosti Škoda Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland motivy a cíl World Dealer Conference 2011.
Anastacia a DJ Tiësto
Stylový byl i hudební doprovodný program v pražské O2 aréně.Nadšení účastníků setkání z celého světa vyvolala dvě hudební vystoupení špiček současného hudebního světa. Americká popová hvězda Anastacia představila své skladby. Do varu publikum přivedla i nizozemská hvězda taneční scény – Tiësto. Hudební mág, zvolený britským časopisem Mixmag za „Nejlepšího DJ všech dob“ hrál exkluzivně pro hosty setkání. Oba umělci svým vystoupením publikum doslova nadchli.