Čas letí, když si vzpomenete, že Supra páté generace existuje už téměř pět let. Sportovní vůz na bázi BMW Z4 od svého debutu zplodil množství speciálních edic, včetně dlouho očekávaného manuálu pro šestiválcový model. Dokud v příštím roce nedorazí napjatě očekávaný GRMN, Toyota tlačí na další model s omezeným provozem.
Verze, která je dostupná pro Evropu
Existuje dobrý důvod, proč to vypadá jako závodní auto s poznávací značkou. Nejnovější speciál Supra je po vzoru GR Supra GT4 Evo. Toyota slaví výrobu stovky závodních vozů GT4 100th Edition Tribute v barvě plazmově oranžové barvy. Dodává se s vlastní úpravou těla a může se pochlubit četnými doplňky Gazoo Racing, které jej odlišují od standardní Supry.
Tato verze je k dispozici pouze v Evropě a je založena na úrovni výbavy Lightweight s 3,0litrovým motorem a šestistupňovou manuální převodovkou. Vylepšení se liší od krytů bočních zrcátek z uhlíkových vláken a zadního křídla až po černé brzdové třmeny a přední splitter AC Schnitzer. Dostane také odpružení Bilstein Evo T1 s 10stupňovým nastavením tlumičů a sníženou světlou výškou až o 1,4 palce (35 milimetrů).
Mezi další podstatné změny patří lehká litá kola Protrack One a sportovní výfukový systém Milltek s koncovkami na míru, které se hodí ke standardnímu zadnímu nárazníku. Protože tato Supra přichází s několika náhradními díly, byla až do 10. prosince vystavena na autosalonu v Essenu v Německu 2023 – v podstatě evropský ekvivalent SEMA.
Toyota se chystá na starém kontinentu prodat pouze 100 exemplářů Supra GT4 100th Edition. V Německu si účtuje 68 900 EUR, o 2 450 EUR více než verze Lightweight, na které je založena. Zároveň je o 16 050 EUR dražší než základní Supra v Německu. Ve Spojených státech se ceny liší od mnohem nižších 45 540 $ za základní verzi 2.0 až po 64 375 $ za 45th Edition.