Během jednoho dne dnes Škoda v celém svém mateřském závodě v Mladé Boleslavi vyměnila staré logo značky za nové. Výměna log v závodech Vrchlabí a Kvasiny proběhne zítra.
Nové logo a nový firemní design
Obojí bylo poprvé představeno na ženevském autosalonu. Také budou s okamžitou platností používány ve všech interních a externích komunikačních prostředcích české automobilky. Logo značky Škoda s ústředním motivem okřídleného šípu se objevuje s novou, jasnou precizností a ve svěžích barvách. Nové vystupování značky a podstatně modernizované logo opticky podtrhují optimistickou náladu společnosti. Po úspěšném rozvoji v uplynulých 20 letech a po nejlepším prodejním výsledku v dějinách, dosaženém v roce 2010, chce automobilka do roku 2018 své prodeje minimálně zdvojnásobit.
Logo vyjadřuje sílu naší značky
„Naše nové vystupování jasně vyjadřuje novou sílu naší značky,“ zdůraznil Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti Škoda Auto. „Škoda přidává plyn. Rozvážně a krok za krokem. Jasně to vyjadřují náš nový design a naše nové, svěží vystupování.“
Škoda-Green
Ve smyslu „evoluce“ osvědčených prvků se Škoda podrobila optické „omlazovací kúře“ a její vystupování naven je teď ještě jasnější a hodnotnější – v souladu s novým sebevědomím značky a s jejími náročnými růstovými cíli. Nejdůležitější změna, ještě více než dosud je ústředním motivem loga okřídlený šíp, je podstatně větší a tím i lépe viditelný. Zelený odstín šípu se z dosavadní „přírodní zelené“ mění na světlejší odstín „Škoda-Green“. Vnější části křídla zdobí barva chromu.
Logo působí vzdušnějším a velkoryseji
Současně byl modernizován i kruh, který okřídlený šíp obklopuje. Jeho provedení je více jemné a jeho barva je také chromová (dosud byla černá). Odstup od okřídleného šípu se podstatně zvětšil, díky čemuž logo působí vzdušnějším a velkorysejším dojmem. Nápis „Škoda Auto“ se už nenachází uvnitř kruhu, jak tomu bylo dosud. Díky novým barvám, novým proporcím a novému uspořádání jednotlivých prvků vyzařuje logo jasnou preciznost a svěžet.