Před časem nám v E-mailu skončilo několik fotek a nechyběl ani popis černé Škody Fabia. Pro mnohé se stane inspirací a někteří alespoň ocení, kolik času jí majitel věnoval.Čím začít, asi Vás nejprve seznámíme s motorem. Fabia je osazená chipnutou koncernovou jednačtyřkou 16V 75PS. O dostatečné množství vzduchu se stará vzduchový filtr od firmy Green. I výfukové potrubí zaznamenalo změny. Byly odřezány tlumiče a vše zakončené výfukem Remus. Vzhledově pěkná 17“ chromová kola Oxigin obutá do pneu Pirelli Pzero Nero 215/40/17 dobře dopňují snížené pružiny H&R o 35mm.
Nyní přejdeme ke karoserii, kde na první pohled upoutají zavařené kliky (s bezpečnostních důvodů po autonehodě kliky vpředu zachovány). Přední laminátový nárazník ve stylu Rychle a zběsile doplňuje maska od Milotecu, universální prahy a zadní seriový nahradil laminátový. Na pátých dveřích je výrazné křídlo. Po těchto úpravách přišla na řadu i barva. Nevýraznou šedou metalízu, nahradila černá perleť doplněná o černá přední světla projection technology od firmy TYC a zadní také černá od firmy Milotec. Nezapomnělo se ani na černé boční blinkry. Aby celý vůz působil celistvým dojmem, bylo okna pokovena na 90 %. V noci všemu vévodí zelené neonové podsvícení vozu od firmy Eufab
Ani interiér nebyl opomenut. Byl celý vybroušen a nalakován červeným autolakem, červené čalounění dveří, sportovní řadící páka a pedály v červené barvě. O hudbu se stará radio a reproduktory Sony Xplod.
Co dál? Že už je hotovo? Nikoli, dát nová 18“ kola s pneumatikami 215/35/18. Nové účinnější kotoučové brzdy. Místo zadních sedadel kompletní hudební zástavbu GrandZero.
A asi vzhledově nezásadnější změnou bude nový přední nárazník.